مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

تسلا تلفن هوشمند می سازد؟

نوشته شده در تاریخ1400-10-04 توسط

ارتباط بسیار بالایی بین کاربران آیفون و خریداران تسلا وجود دارد. بنابراین، اگر اپل بتواند خودرویی را معرفی کند که به شدت با اکوسیستم اپل ادغام شده باشد، می تواند سهم قابل توجهی از بازار و خریداران تسلا را به سمت خود بکشد.

از میان همه رقبای آینده تسلا، اپل به دلیل وفاداری شدید مشتری، دیده شدن و بودجه بازاریابی قابل توجه، بزرگترین تهدید به حساب می آید. ذخایر اپل آن را به یک رقیب ترسناک در آینده برای تسلا تبدیل می کند.

 گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به کلیدهای خودروهای جدید تسلا هستند و تا حدودی با فناوری سمعی و بصری داخل خودروی تسلا ادغام شده‌اند. اپل با این ادغام پیشی می‌گیرد و می‌تواند همزمان با خروج کاربران اپل از خودروهای تسلا، قابلیت همکاری با تسلا را قطع کند به همین دلیل ایلان ماسک1 وادار می‌شود تا تلفن هوشمند خود را روانه بازار کند.


تلفن هوشمند تسلا

انتظار می‌رود گوشی شایعه شده دارای رده بالای سری ۸ کوالکام باشد، رنگ‌هایی که با رنگ‌های خودروی تسلا همخوانی دارند، بهتر از هر گوشی دیگری به عنوان سوئیچ خودرو برای خودروهای تسلا عمل می‌کنند و می‌تواند به اینترنت ماهواره ای( Starlink )متصل شود البته این کار دشوار است زیرا معمولاً اتصال تلفن هوشمند به ماهواره به یک آنتن بزرگ و یک رادیو بسیار قدرتمندتر نیاز دارد. با این حال، اگر آنها بتوانند آن را به کار ببندند، مزیت منحصر به فردی را برای کاربران تلفن تسلا ایجاد می کند.


راه بهتر این است که اتصال ماهواره‌ای را در ماشین قرار دهیم، که بهتر می‌تواند آنتن بزرگ را پنهان کند، و سپس وقتی شبکه 5G در دسترس نبود یا زمانی که می‌خواهید فیلمی را تماشا کنید، تلفن را از طریق ماشین وصل کنید. سپس ماشین یک اتصال ماهواره‌ای همیشه روشن برای کار از راه دور و گزارش در مورد تلاش برای سرقت یا آسیب پارکینگ با اطمینان بیشتری دریافت می‌کند.

با تبدیل شدن گوشی‌های هوشمند به سوئیچ خودروها، یک تلفن تسلا می‌تواند بیشتر با خودروی تسلا شما ادغام شود.

به عنوان مثال، می تواند دکمه های اختصاصی برای قفل کردن، باز کردن قفل، مکان یابی وسیله نقلیه و فریاد زدن برای کمک با استفاده از بلندگوهای خارجی خودرو برای جلب توجه داشته باشد. این تلفن همچنین به ماشین کمک می کند تا موقعیت شما را بیابد، مثلا یک روز آفتابی بعد از اینکه از محل کار میخواهید سوار ماشین شوید و به خانه بازگردید، فراموش کرده اید که خودرو خود را کجا پارک کرده اید اینجاست که این قابلیت ها به کمک شما می آیند.


به نظر شما تسلا با این بهانه در مسیر ساخت گوشی های هوشمند قرار گرفته است؟



1.ایلان ماسک تسلا، اسپیس ایکس، نورالینک و شرکت بورینگ را بنیانگذار و رهبری می کند. ایلان به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل تسلا، تمام طراحی محصولات، مهندسی و تولید جهانی خودروهای الکتریکی، محصولات باتری و محصولات انرژی خورشیدی این شرکت را رهبری می کند.


منبع: technewsworld


نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد