مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

گلکسی زد فلیپ 3 به عنوان یکی از بهترین اختراعات سال 2021 توسط مجله تایم انتخاب شد

نوشته شده در تاریخ1400-09-25 توسط

گلکسی زد فلیپ 3 پرفروش‌ترین گوشی هوشمند تاشو در سطح جهانی است. این گوشی یکی از اولین گوشی های هوشمند تاشو مقاوم در برابر آب در جهان است و قیمت آن زیر 1000 دلار است. حالا مجله تاثیرگذار TIME گلکسی زد فلیپ 3 را یکی از بهترین اختراعات امسال معرفی کرده است.

جدیدترین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ در فهرست «بهترین اختراعات سال 2021» مجله TIME جایگاهی پیدا کرده است. این نشریه صفحه نمایش پر جنب و جوش 6.7 اینچی OLED 120 هرتزی گلکسی زد فلیپ 3 و صفحه نمایش (1.98 اینچی) روی جلد را برای مشاهده اعلان ها ستوده است. همچنین سامسونگ را به دلیل پایین آوردن قیمت گوشی های هوشمند تاشو به زیر مرز روانی 1000 دلار تحسین کرد.

TIME گفت: "برچسب قیمت 999 دلار، آن را (Galaxy Z Flip 3) به اولین گوشی رایج با صفحه نمایش تاشو با قیمت زیر 1000 دلار تبدیل می کند و در رقابت مستقیم با مدل های رده بالای آیفون قرار می دهد.

گلکسی زد فلیپ 3 مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند تاشو در سال 2021 است. دارای پردازنده اسنپدراگون 888، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، و رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این دستگاه آخرین نسخه اندروید را اجرا می‌کند و بهینه‌سازی‌های مختلفی برای فرم تاشو خود دارد. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه 12 + 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه جلوه حیرت انگیزی به این اختراع داده است. همچنین دارای بلندگوهای استریو، شارژ بی سیم و حسگر اثر انگشت نیز میباشد.

این شرکت کره جنوبی در حال حاضر سه نسل از بیشتر گوشی های هوشمند OEM رقیب در بخش گوشی های هوشمند تاشو جلوتر است. با این حال، در سال 2022 با رقابت هایی از سوی هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی روبرو خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد