مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

آیا Samsung mx هم در زمینه صنعت موبایل همانند نام تجاری قبل موفق خواهد بود

نوشته شده در تاریخ1400-09-20 توسط

در طی چند روز گذشته شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد در دی ماه امسال در نمایشگاه CES 2022 با تمام نیروی خود و با نام جدید SAMSUNG MX شرکت کند.

براساس گزارش فون ارنا ، شرکت کره ای با وجود اینکه فقط چند روز است که این خبر را اعلام کرده است اما با قدرت این تصمیم را به مرحله ی عملیاتی رسانده است و از این پس شاهد نام MX برای تمامی اگهی های تبلیغاتی این شرکت خواهیم بود.

براساس گفته این کمپانی، با به کارگیری این نام جدید تجاری گوشی ساز قصد دارند که تمرکز بیشتری را روی تجربه موبایلی خود قرار دهند و اکوسیستم موبایلی خود را گسترش خواهند داد.

این شرکت با اینکه تا به حال دستاورد های زیادی در زمینه صنعت موبایل داشته است اما اعلام کرده است که قصد دارد امکانات هیجان انگیزتر و پیشرفته تری را برای کاربران دستگاه های خانواده گلگسی به ارمغان اورد.


تی‌ام رو، رئیس و مدیر سامسونگ MX، می‌گوید سامسونگ دهه‌ها است در صنعت موبایل دست به نوآوری می‌زند و قصد دارد «امکانات هیجان‌انگیزتری» را برای کاربران دستگاه‌های خانواده‌ی گلکسی به ارمغان بیاورد.


نمایشگاه CES که در روز چهارم ژانویه به وقت محلی (14 دی 1400 ساعت 6:00 به وقت تهران) برگزار خواهد شد، سامسونگ محصولات جدید خود را که احتمالا گوشی گلگسی S21 FE هم درمیان انها خواهد بود را به نمایش خواهد گذاشت.بنابراین میتوان انتظار داشت که سامسونگ امسال با برنامه‌هایی ویژه به مراسم CES در لاس وگاس بازگردد.

منبع:phonearena

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد