مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سری های هوشمند سامسونگ : مشخصه ها و ویژگی ها

نوشته شده در تاریخ1400-07-28 توسط

تا کنون سامسونگ گوشی های هوشمند خود را با نام های تجاری مختلف به بازار عرضه کرده است. برخی مانند سری S به دلیل وضعیت پرچمدار خود در سراسر جهان شناخته شده است در حالی که برخی مانند سری On یا C از نام هایی هستند که تا به حال شنیده نشده اند.

نام این سری ها چیست؟ قرار است چه کسانی را هدف قرار دهند؟ چه تفاوت هایی بین همه آنها وجود دارد؟ برای آگاه شدن در مورد معنی و سایر ویژگی های مرتبط با نام های تجاری مختلف سامسونگ به مطالعه این مقاله ادامه دهید.

 سری Galaxy S

با سری پرچمداران برتر سامسونگ شروع می کنیم. سری S از مدت ها قبل وجود داشته است  اما سامسونگ گلکسی اس در سال 2010 به دنیای گوشی های هوشمند معرفی شده است. اکنون به یکی از پرطرفدارترین سری گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل شده است. سری S گران‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ است (فقط با سری نوت رقابت می‌کند) ، به خاطر ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با لبه های خمیده، ضد گرد و غبار، ضد آب، وضوح 1440p HD، پردازنده های فوق سریع ، رم های  فوق سریع  و داشتن برخی از بهترین دوربین های موجود، سری S  در سراسر جهان مورد علاقه کاربران تلفن های هوشمند است. اولین تلفن همراه هوشمند سامسونگ با قابلیت خواندن اثر انگشت، سامسونگ گلکسی اس 5 بود که در 24 فوریه 2014 در کنگره جهانی موبایل در اسپانیا رونمایی شد. همچنین Galaxy s6 Edge با صفحه نمایش خمیده در 1 مارس 2015 در جریان رویداد مطبوعاتی Samsung Unpacked در بارسلون رونمایی شد و در 10 آوریل 2015 عرضه شد ( اولین تلفن هوشمند با صفحه نمایش خمیده ) .

 سری Galaxy Note


همه گوشی‌های هوشمند سری Note در دسته فبلت‌ها (گوشی‌های هوشمند بزرگ) قرار می‌گیرند ، ویژگی های متعددی مانند نمایشگر بزرگ، قلم‌های  شیک و ... آن را به سری گوشی‌های هوشمند برتر سامسونگ تبدیل می‌کند. مردم زمانی به ارزش واقعی سری نوت پی بردند که گلکسی نوت 3 به بازار آمد. ممکن است سال 2016 از نظر سری نوت بهترین نباشد ( به دلیل توقف تولید نوت 7 ) با نادیده گرفتن این موضوع، سری Note کاملاً بی عیب و نقص بوده است. همه مدل‌های گلکسی نوت با یک قلم استایلوس (قلم لمسی) عرضه می‌شوند و دارای یک دیجیتالی‌ساز حساس به فشار هستند. شما با استفاده از این گوشی ها میتوانید همزمان با یادداشت برداری ، صدا ضبط کنید و همزمان با باز کردن یادداشت ، صدا را پخش کنید.

این خط به عنوان مدل پرچمدار گوشی های هوشمند سامسونگ که بالاتر از سری گلکسی اس سامسونگ قرار دارد ، عمل میکند. در آگوست 2021 رئیس ارتباطات موبایل سامسونگ اعلام کرد که هیچ دستگاه گلکسی نوت جدیدی در مراسم معرفی آنها در سال 2021 رونمایی نخواهد شد ، در عوض بر روی تلفن های همراه تاشو جدید تمرکز خواهد شد. او افزود: " این بار به جای پرده برداری از گلکسی نوت جدید ، ویژگی های محبوب نوت را به دستگاه های بیشتری اضافه میکنیم".

سری Galaxy Z

سری Samsung Galaxy Z یک سری از گوشی‌های هوشمند تاشو است که توسط Samsung تولید می‌شود. با اعلام Galaxy Z Flip، گوشی‌های هوشمند تاشو بعدی سامسونگ بخشی از سری Galaxy Z است. سامسونگ گلکسی فولد اولین گوشی از سری گلکسی Z است  و در 20 فوریه 2019 اعلام شد و در 6 سپتامبر 2019 در کره جنوبی منتشر شد

سری Galaxy A


سری A ترکیبی عالی از گوشی های هوشمند با رده متوسط به بالا ​​تشکیل شده است. این سری خاص با معرفی گوشی های هوشمند گلکسی A3، A5 و A7 به بازار آمد. A5 و A7 به دلیل فریم‌های آلومینیومی براق و وزن سبک‌شان بسیار موفق بودند، در حالی که در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند در آن زمان دارای برخی مشخصات قدرتمند بودند. در سال 2016 شاهد تغییرات شگفت‌انگیزی با طراحی اصلاح‌ شده به خانواده A بودیم که مهم‌ترین آن A7 2016 بود. مدل های این سری از بهترین دستگاه‌های سامسونگ هستند که تا به امروز دیده شده است.

 سری Galaxy J 

این سری به موازات سری گلکسی A معرفی شد. ساختار آن‌ها بیشتر حول محور پلاستیک می‌چرخد، و ویژگی‌ آن‌ها از هواوی وان پلاس و غیره پیشی گرفته‌اند. سری J رده گوشی های هوشمند متوسط  به ​​پایین ( مقرون به صرفه ) را هدف قرار می دهد.

 سری Galaxy M

سری Samsung Galaxy M یک سری از تلفن های هوشمند ارزان قیمت است. اولین مدل های این سری، سامسونگ گلکسی M10 و M20، در 5 فوریه 2019 عرضه شدند. سری گلکسی M به عنوان جانشین فبلت های گلکسی مگا عمل می کند. دلیل اصلی فروش این مجموعه، باتری با ظرفیت بالا و تنظیم دوربین چند لنز است که از روند رایج در گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت در سال 2019 پیروی می‌کند. این گوشی درسطح پایین‌تر از گوشی‌های میان‌رده Galaxy A قرار دارد.

 سری Galaxy C

سری گلکسی C شامل زیباترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال 2016 است. سری C شامل گوشی‌های هوشمند متوسط به بالا ​​​​است گلکسی C ، هم از نظر ظاهر و هم از نظر ویژگی‌ها ارزش واقعی  دارد. سامسونگ عناصر جدیدی را از نظر طراحی و عملکرد به سری گلکسی C اضافه کرد و هدف آن ساخت گوشی‌های هوشمندی است که به بهترین گزینه برای استفاده روزانه کاربران باشد.سری گلکسی C با بدنه تمام فلزی خود ظاهری زیبا و مدرن دارد. به دلیل لبه های گرد دستگاه ، دست گرفتن این گوشی ها برای  کاربران راحت تر است بهترین انتخاب برای کاربرانی که به دنبال گجت‌های مد روز و شیک هستند.

سری Galaxy Prime 

سری گلکسی پرایم از انواع بهبود یافته گوشی های هوشمند موجود سامسونگ تشکیل شده است. هر زمان که Prime را می خوانید، به سادگی نشان می دهد که تلفن هوشمند، یک برتری( نسبت به تلفن هوشمند موجود با سخت افزار بهبود یافته اما کیفیت ساخت یکسان) دارد. برخی از نمونه‌های گوشی‌های هوشمند پرایم از جمله Galaxy J7 Prime، Grand Prime و غیره که هر دو به ترتیب در مقایسه با Galaxy J7 2016 و Galaxy Grand برتری دارند.

سری Galaxy Pro

سری Galaxy Pro در امتداد خطوط مشابه با سری Galaxy Prime عمل می کند. قابل توجه ترین تفاوت بین این دو این واقعیت است که سری Pro عمدتاً از ارتقاء  تلفن های هوشمند رده بالاتر تشکیل شده است در حالی که سری Prime در دسته های پایین تر و متوسط ​​قرار می گیرند. برخی از نمونه های قابل توجه از سری Pro شامل Galaxy A9 Pro 2016، Galaxy C9 Pro و غیره هستند.

سری Pro، همانطور که در بالا ذکر شد، بیشتر گوشی‌های هوشمند رده بالاتر را ارتقا می‌دهند ، آنها بسیار بسیار قدرتمند هستند ، دارای برخی مشخصات عالی هستند و یک دستگاه فوق العاده را دوباره بهبود می بخشند.

سری Galaxy E


سری گلکسی E جایی بین سری گلکسی A و J قرار می گیرد ، شباهت‌های زیادی با سری گلکسی J دارد ، زیرا هر دوی آن‌ها در محدوده قیمتی مشابه قرار دارند ، گوشی های هوشمند سری E  دارای  دوربین های قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ هستند.

 سری Galaxy Max و سری On

وقتی صحبت از سری گلکسی مکس می شود، چیزی که از آن آگاه هستیم این است که این نام تجاری خاص بیشتر با گوشی های هوشمندی که نمایشگرهای غول پیکر دارند مرتبط است.  با این حال، گرند مکس دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی است که نشان می دهد که سری Max تماماً مربوط به نمایشگرهای بزرگ نیست. از سوی دیگر، تعداد زیادی گوشی هوشمند با نام تجاری On وجود ندارد. گوشی‌هایی که این سری را برای هدف قرار دادن گوشی‌های هوشمند متوسط به بالا ​​به تصویر می‌کشند و بهترین آنها دارای  صفحه نمایش 1080p، صفحه نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED، سنسورهای دوربین بزرگ و سایر موارد هستند.


به نظر شما سری های بعدی سامسونگ رفع چه نیازهایی را باید در اولویت قرار دهند؟

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد