مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

طراحی متفاوت پنل عقب شیائومی 12 اولترا فاش شد

نوشته شده در تاریخ1400-09-23 توسط

شیائومی Mi 11 Ultra با یک چیدمان دوربین غیرمتعارف عرضه شد، که از یک طرف به طرف دیگر کشیده شده است و صفحه‌نمایش کوچکی را به ترکیب آن اضافه می‌کند.

mi 11 ultra

جانشین آن، ۱۲اولترا [ که پیشوند Mi را در ابتدای نام گوشی ندارد] طبق برخی تصاویر فاش‌شده، گوشی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی ظاهری غیرمتعارف و متفاوت دارد. وب‌سایت هلندی LetsGoDigital رندرهای مفهومی سه‌بعدی این گوشی را منتشر کرده است.دوربین اصلی و دوربین فوق‌ عریض در مرکز و سمت چپ، و درحالی که لنز پریسکوپ تله ‌فوتو در پایین چیدمان قرار دارند. دوربین چهارمی هم بالای مرکز وجود دارد که ممکن است سنسور ToF (مدت پرواز) یا تله ‌فوتو با بردی کوتاهتر در محدوده 2x-3x باشد. سایر ویژگی های این قسمت فلاش LED و حسگر نور و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) خواهد بود.

12 ultra12 ultra

در اوایل سال جاری، افشاگری قابل اعتماد فاش کرد که لایکا با شیائومی قرارداد بسته است، وهمکاری‌ شان را آغاز کرده اند و امکان عرضه‌ی ۱۲اولترا با لوگو سازنده‌ی دوربین وجود خواهد داشت. این موضوع هنوز از سوی برندی که با هواوی کار می کند تأیید نشده است؛ اما چنین رویه‌ای غیرعادی نیست، زیرا ZEISS حتی با وجود سونی و ویوو و نوکیا نیز، شرکای زیادی دارد.

منبع:gsmarena

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد