مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

دریافت تاییده نظارتی چین توسط Xiaomi Redmi K50 Gamming

نوشته شده در تاریخ1400-09-22 توسط

مجموعه ردمی زیر مجموعه شرکت شیائومی در فوریه 2022 قرار است سری ردمی K50 را عرضه کند. هنوز اطلاعات زیادی درباره سری K50 در دست نداریم. اما به نظر میرسد، روند تولید مطابق برنامه ریزی پیش رود. زیرا Redmi K50 Gaming توسط یکی از نهادهای نظارتی چین تایید شده است.

گفته میشود Redmi K50 Gaming، با اسم رمز «Matisse» و نام مدل L10، با تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه خواهد شد. همچنین گفته میشود، این دستگاه به دوربین سه‌گانه‌ یا چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ یا ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. به نظر میرسد این گوشی در برخی بازارها با نام Poco F4 GT عرضه خواهد شد.

redmi k50

انتظار می‌رود Redmi K50 Gaming با K50 و K50 پرو و K50 پرو پلاس عرضه شود که به‌ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی ۷۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸ نسل اول بهره می‌برند.

همچنین انتظار داریم در سری K50 از رابط کاربری MIUI 13 استفاده شود و ممکن است برخی از مدل های این سری حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش را بازگردانند. علاوه‌ بر‌این، شایعاتی نیز درباره ی عرضه سری K50 با شارژ ۱۰۰ وات و مقاومت IP68 در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب نیز وجود دارد؛ اما بعید است که همه ویژگی‌ها را در همه مدل‌ها ببینیم.

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد