مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

انتظار برای 8 ویژگی جدید واتساپ که در سال 2022 راه اندازی می شود

نوشته شده در تاریخ1400-09-23 توسط

در این مقاله خلاصه ای از برخی ویژگی های جدید و هیجان انگیز واتساپ است که احتمالا در سال 2022 راه اندازی می شود.تا به حال چندین ویژگی جدید واتساپ در ماه جاری عرضه شده است، اما این تمام ویژگی ها نیست و واتساپ در هفته های اخیر روی تعدادی دیگر از ویژگی ها کار می کند.همچنین برخی دیگر از ویژگی ها در حال توسعه هستند، در حالی که برخی دیگر نیز در مرحله بتا قرار دارند که یعنی زمان زیادی تا انتشار عمومی آنها باقی نمانده است. اخیرا واتساپ در تلاش است که حلقه های اینستاگرام را در این پلتفرم ادغام کند. انتظار می رود که ویژگی های جدید تجره پیام رسانی را بهبود بخشد و موارد مورد استفاده جدیدتری را برای برنامه معرفی کند. با مجله سابموبایل همراه باشید تا نگاهی به ویژگی‌های جدید WhatsApp بیندازیم.

1.پنهان کردن «آخرین بازدید» از برخی مخاطبین مشخص

واتساپ این امکان را می داد که اخرین بازدید خود را از مخاطبین پنهان کنید. اما یکی از معایب این ویژگی این است که شما نمی توانید وضعیت اخرین بازدید مخاطبین خود را مشاهده کنید و بالطبع باعث ایجاد مشکلاتی برای افرادی می شود که قصد دارند وضعیت را برای مخاطبین خاص خود و نه لزوما همه آنها پنهان کنند .خوشبختانه واتساپ در حال ازمایش این است که وضعیت را فقط برای مخاطبین خاص پنهان کند. این ویژگی در حال حاضر در نسخه برنامه بتا موجود است و باید در هفته ها و یا ماه های آینده برای همه کاربران عرضه شود.

last seen

2.محدودیت زمانی برای حذف پیام های ارسالی

در حالی که واتس اپ به کاربران اجازه می دهد پیام های ارسال شده را حذف کنند، در حال حاضر، محدودیت زمانی حداکثر 4096 ثانیه (68 دقیقه و 16 ثانیه) برای حذف یک پیام پس از ارسال وجود دارد. اما با توجه به آزمایش روی نسخه بتا این برنامه، این شرکت ممکن است در حال برنامه ریزی برای حذف این محدودیت یک بار برای همیشه باشد. محدودیت زمانی برای اجرای عمل حذف در طول آزمایش یافت نشد. این بدان معناست که کاربران می توانند پیام های ارسالی خود را از هر زمانی در گذشته حذف کنند. با این حال،به طور دقیق مشخص نشده است که این ویژگی چه زمانی در دسترس خواهد بود.

time limits on whatsapp

3.پشتیبانی از چند دستگاه

امکان استفاده از واتس اپ در چندین دستگاه بدون اتکا به اتصال گوشی هوشمند یکی از ویژگی های درخواستی واتس اپ بوده است. و این ویژگی بالاخره به همه دستگاه ها می آید. پس از مشاهده در چندین نسخه آزمایشی بتا، این ویژگی به طور رسمی در نسخه بتا عرضه شد. اکنون، هنگامی که در واتس اپ وارد دسکتاپ یا سرویس گیرنده وب می شوید، گزینه ای برای امتحان این ویژگی در نسخه بتا دریافت می کنید.

multi device support

من چند هفته است که از این ویژگی استفاده می کنم و بدون هیچ مشکل اساسی کار می کند. طبق نسخه بتا، هم اکنون می توانید از این ویژگی در حداکثر چهار دستگاه استفاده کنید. قبل از تکمیل این ویژگی هنوز به بهبودهای زیادی نیاز است. اول از همه، چت هنوز زمان زیادی طول می کشد تا روی دسکتاپ من بارگذاری شود. همچنین متوجه شدم که در حال حاضر، همه چت های قدیمی من همگام نیستند. اما اینها مشکلاتی هستند که واتس اپ می تواند با نسخه های بعدی برنامه حل کند.

4.یک ویژگی جدید جامعه

واتس اپ در حال کار بر روی یک ویژگی اجتماعی جدید است که ممکن است در آینده نزدیک عرضه شود. این ویژگی مشابه ویژگی گروه‌هایی نیست که قبلاً در واتس‌اپ وجود دارد. ویژگی جدید انجمن ها به ادمین ها کنترل بیشتری بر جنبه های مختلف برنامه می دهد. ادمین ها می توانند گروه های متعددی را در داخل یک انجمن ایجاد کنند، درست مانند کاری که در Discord می توانید انجام دهید. مانند سایر چت ها، چت های انجمن به صورت سرتاسر رمزگذاری شده خواهند بود. در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی نداریم، اما با توجه به میزان کار مورد نیاز برای پیاده سازی این ویژگی، مطمئن هستیم که این ویژگی در سال 2022 به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

A new community feature

5.خروج از واتس اپ

خروج از واتس اپ جایگزین دکمه «حذف حساب» می شود و از ویژگی چند دستگاهی آینده پشتیبانی می کند. طبق گزارش WaBetaInfo که به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ را پیگیری می‌کند، این برنامه در نهایت گزینه خروج را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. این گزینه به کاربران این امکان را می دهد که از حساب های واتس اپ خود خارج شوند، درست مانند فیس بوک و سایر برنامه های شبکه های اجتماعی. این ویژگی اخیراً در نسخه بتای جدید واتس اپ مشاهده شد و گفته می شود به زودی برای هر دو نسخه iOS و اندروید این برنامه نیز عرضه خواهد شد. ویژگی خروج از واتس اپ به احتمال زیاد به افراد حاضر در برنامه اجازه می دهد تا از حساب خود در چندین دستگاه به طور همزمان استفاده کنند.

6.حلقه های اینستاگرام در واتس اپ(insta reels)

فرایند اضافه کردن قابلیت Instagram Reels به واتساپ در حال پیشرفت است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند مستقیما از واتساپ ویدیو‌های ریلز اینستاگرام را تماشا کنند..واتس‌اپ بخش حلقه‌های اینستاگرام را در آینده دریافت می‌کند. این می تواند بخشی از برنامه ادغام واتس اپ با سایر برنامه های متعلق به فیس بوک باشد. برای کسانی که در این مورد اطلاعی ندارند باید بگویم: ویژگی حلقه‌های اینستاگرام ویدیوی کوتاهی است که سال گذشته پس از ممنوعیت TikTok توسط دولت به برنامه اشتراک‌گذاری تصاویر اضافه شد(اینستاگرام بخشی را برای اشتراک گذاشتن ویدیو‌های کوتاه با نام Reels به پلتفرم خود اضافه کرد.).

intta reels

7.بعدا بخوانید

گفته می‌شود «بعدا بخوانید» نسخه بهبودیافته‌ای از ویژگی چت‌های آرشیو موجود در واتس‌اپ است. وقتی یک چت برای خواندن در فرصتی دیگر منتقل می‌شود، واتس‌اپ اعلان‌هایی را برای آن چت ارسال نمی‌کند. به‌علاوه، این ویژگی شامل «حالت تعطیلات» می‌شود که تضمین می‌کند چت‌های «بعداً بخوانید» مانند چت‌های آرشیو شده در نسخه پایدار فعلی کار می‌کنند.همچنین با یک دکمه ویرایش برای کاربران ارائه می شود تا تنظیمات را سفارشی کنند. کاربران واتس اپ همچنین می توانند چندین چت را به طور همزمان انتخاب کنند تا به سرعت آنها را از حالت آرشیو خارج کنند.

8.بیمه واتساپ(ویژه کاربران هندی)

به زودی می توانید از طریق واتس اپ در هند بیمه بخرید. پلتفرم پیام رسانی متعلق به فیس بوک قرار است از طریق ارتباط با فعالان خدمات مالی دارای مجوز، بیمه درمانی و محصولات خرد بازنشستگی را در پلت فرم پیام رسانی خود در هند عرضه کند.

منبع:91mobiles.com

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد