مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

دوم شدن اپل در روزی که شیائومی یکه تاز بود

نوشته شده در تاریخ1400-08-23 توسط

بزرگترین خرده فروش آنلاین چینی JD.com نشان داد که خرید در تعطیلات روز مجردها، که در 11 نوامبر(20 آبان) برگزار شد و به نام تاریخ خوش شانس 11.11 نیز نامگذاری شده، موفقیت بزرگی بود. شیائومی بیشترین فروش گوشی را داشته و اپل در رتبه دوم و آنر در رتبه سوم قرار دارند.۳ گوشی ردمی K40، آیفون ۱۳ و ردمی ۹A جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در این روز بودند.

عملکرد و تنوع شیائومی در مجموعه ی گوشی های هوشمند، 9 گوشی هوشمند را در لیست 20 گوشی برتر وارد کرد - این موارد شامل گوشی‌های Redmi و Mi در همه رنج‌های قیمتی می‌شود.به نظر میرسد طرفداران واقعاً نسخه‌های Redmi Note را دوست دارند، دلیل این امر احتمالا کیفیت و قابلیت های سه نسل اخیر این مدل است.

جالب است بدانید که نسخه های اسپین‌آف‌ توانستند از شرکت‌های مادر (سابق) خود بهتر عمل کنند - Redmi بهتر از Mi فروخت، Realme بیشتر از Oppo جلو رفت، iQOO بهتر از vivo عمل کرد.همچنین آنر مستقل از هواوی پیشی گرفت.

JD.com همچنین تفکیک دقیقی در بخش قیمت و همچنین «گوشی های هوشمند گیمینگ» ارائه کرده است که بر اساس آن گرانترین مدل گوشی بیش از 10000 یوان توسط میت X2 تاشو هواوی و پس از آن میت 40 RS و گلکسی Z Flip3 به دست آمد و Asus ROG Phone 5 از هر دو گوشی Xiaomi Black Shark 4 و Black Shark 4S جلوتر بود.بازه بین 5000 تا 10000 یوان در اختیار آیفون ها بود، در حالی که شیائومی Mi 11 در میان پرچمدارانی که قیمت کمتر از 5000 یوان یوان دارند، برنده شد.

منبع:gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد