مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

به زودی Elecjet سریع‌ترین پاوربانک 100 واتی جهان را به واقعیت تبدیل می‌کند

نوشته شده در تاریخ1400-09-27 توسط

علیرغم افزایش روزافزون ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند، بی‌شک همچنان پاوربانک‌ها به‌عنوان یکی از لوازم جانبی بسیار مهم، به‌خصوص برای علاقمندان سفر، مفید ظاهر میشوند. با این وجود، درحالی ‌که گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند به فناوری شارژ فوق‌ سریع دست پیدا کنند که حتی گاهی اوقات به 120 وات هم می‌رسد، پاوربانک‌ها ساعت‌ها طول می‌کشد تا شارژ شوند.

استارت‌آپی به نام Elecjet متوجه این مسئله شد که به تازگی کمپین سرمایه‌گذاری جمعی را با وعده‌ی عرضه‌ی پاوربانک 100 واتی به بازار (از طریق PhoneArena) آغاز کرد. این کمپین تا اکنون بسیار موفق بوده و بیش از 157.905 دلار جمع‌آوری کرده است؛ مبلغی که 1580 درصد بیشتر از هدف اصلی آن‌ها است.

با بررسی ویژگی اصلی پاور بانک Elecjet Apollo Ultra، توانایی آن رسیدن از 0 درصد به 100 درصد تنها در 27 دقیقه است، که برای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی آن بسیار چشمگیر است. این امر با استفاده از باتری‌های گرافنی امکان‌پذیر شده است که امکان شارژ با 100 وات را به وجود می آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته، وزن آن است. تنها با وزن 230گرم و با اندازه‌ای قابل‌ مقایسه با اکثر گوشی‌های هوشمند، در واقع این پاوربانک همراهی ایده آل برای سفر و حتی کوهنوردی است. ایمنی و طول عمر آن نیز نگران‌کننده نیست؛ زیرا ادعا می‌شود که دمای این محصول هرگز از 43 درجه‌ی سانتی‌گراد بالاتر نمی رود و دربرابر بیش از 2500چرخه‌ی شارژ یا تقریبا 7سال استفاده‌ی روزانه دوام می‌آورد!

این پاوربانک حتی با یک صفحه ‌نمایش دیجیتال کوچک و زیبا عرضه می‌شود که درصد باتری فعلی آن را نشان می‌دهد. علاوه‌ براین، پاوربانک Elecjet Apollo Ultra می‌تواند وظیفه‌ی شارژ چندین دستگاه را هم ‌زمان برعهده بگیرد. اگر همه‌ی این ویژگی‌ها برایتان کافی نیست، باید به شما بگوییم که حتی می‌توانید پاوربانک را حین شارژکردن دستگاه پر کنید.

هنوز 10روز تا پایان کمپین Indiegogo باقی مانده است و زمان کافی وجود دارد تا علاقه‌مندان پاوربانک Elecjet Apollo Ultra را به قیمت 69دلار (قیمت خرده‌ فروشی 100دلار) بخرند و 10دلار از مبلغ را نیز طی نظرسنجی از کمپین پس بگیرند. همچنین، بسته ای به قیمت 139دلار وجود دارد که شامل پاوربانک و کابل USB-C به USB-C و شارژر Elecjet GaN 120W می‌شود.

این استارتاپ انتظار دارد ارسال محصول را از ماه آینده آغاز کند. برای جزئیات بیشتر، به صفحه رسمی Indiegogo پاور بانک Elecjet Apollo Ultra مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد