مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

خبرهای فاش شده از شیائومی 13T

نوشته شده در تاریخ1402-06-12 توسط

به گزارش از سایت GizmoChina ،انتظار می‌رود که شیائومی 13T نسخه جهانی Redmi K60 Ultra باشد و بیشتر مشخصات مشابه آن را در خود جای دهد. اما به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد کار متفاوتی انجام دهد زیرا قصد دارد تا این گوشی را در دو نسخه متفاوت روانه بازار کند. با استناد به شایعات سودانشو امبور (Sudhanshu Ambhore) شیائومی 13T یک نسخه دارای سیستم دوربین با برند لایکا و یک نسخه استاندارد را که قبلا در افشاگری‌های اخیر دیده‌ایم عرضه خواهد کرد.

در رندری که توسط سودانشو امبور توییت شده است، شاهد طراحی متفاوت بخش جزیره دوربین گوشی هستیم. وی ادعا می‌کند که نسخه جدید با برند لایکا، به برخی از مناطق از جمله اروپا محدود خواهد شد و کاربران برخی مناطق جهان مجبور به خرید نسخه معمولی گوشی خواهند شد. در رندر جدید، ماژول دوربین با برند لایکا کمی متفاوت‌تر و مسلما با عملکرد بهتر را تجربه خواهیم کرد.

XIAOMI 13T

مشخصات احتمالی شیائومی 13T

طبق اطلاعات قبلی منتشر شده این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه خواهد شد. دارای نمایشگری 6.67 اینچی از نوع اولد با نرخ نوسازی 144 هرتز و با رزولوشن 1220×2712 پیکسل را در خود جای خواهد داد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی را نیز به همراه خواهد داشت.

این گوشی هوشمند دارای رتبه IP68 خواهد بود و پرچمدار چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9200 پلاس را تعبیه می‌کند. همچنین با 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. درهمین‌حال، احتمال دارد نسخه معمولی شیائومی 13T با چیپست دیمنسیتی 8200 اولترا، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. و مهم‌تر از همه هیچ‌ یک از این دونسخه درگاه کارت‌های حافظه microSD یا جک 3.5 میلی متری صدا را به همراه نخواهند داشت.

ممکن است شیائومی 13T در کشور انگلستان به قیمت 549 پوند بفروش برسد و نسخه دیگر نیز با قیمت 699 پوندی به بازار عرضه شود.

منبع: GizmoChina

برچسب: K60 ULTRA, XIAOMI, 13T
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد