مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

در سال 2021 هند شاهد افزایش 11 درصد در فروش گوشی‌های هوشمند بود

نوشته شده در تاریخ1400-11-15 توسط

به گزارش از سایت GizmoChina، علیرغم مشکلات متعددی که صنعت گوشی‌های هوشمند را تحت تاثیر قرار داده است، از جمله کمبود قطعات گرفته تا اختلال در زنجیره تامین، عرضه گوشی‌های هوشمند در بازار هند شاهد رشد 11 درصدی نسبت به سال قبل در سال 2021 بوده است.

طبق آخرین گزارش کانترپوینت ریسرچ که به‌ این نکته اشاره می‌کند، کشور هند 169 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در سال 2021 فروخته است. بااین‌حال، محموله‌های گوشی‌های هوشمند در سه ماهه چهارم (یعنی سه ماهه آخر 2021) شاهد کاهش حدود 8 درصدی بوده است.

 

 

 

شیائومی برند موفق چینی، توانست جایگاه خود را در صدر جدول برترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند در هند حفظ کند. همچنین این شرکت 24 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند هند را پوشش می‌دهد. نکته قابل توجه این است که این شرکت برخلاف سال‌های گذشته، رشدی تقریبا به 2 درصد را کسب کرده است.

خبر خوب برای شیائومی این است که این شرکت موفق شد این‌بار سهم بیش‌تری از بخش پریمیوم (بازار محصولات ممتاز) را کسب کند. و شاهد رشد گسترده 258 درصدی باشد. قابل توجه است که در هند دستگاه‌هایی با قیمت بالای 30000 روپیه (حدود 399 دلار) به عنوان گوشی‌های ممتاز در نظر گرفته می‌شوند.

سامسونگ غول کره جنوبی، با 18 درصد از بازار هند در جایگاه دوم جدول برترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند کشور هند قرار گرفته است.و گفتنی است که به‌ترتیب ویوو و ریلمی و اوپو در جایگاه‌های سوم و چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند، که با سهم‌های 15 و 14 و 10 در این جایگاه‌ها قرار دارند.

با صحبت در مورد فروش گوشی‌های 5G در سه ماهه چهارم 2021، سامسونگ به عنوان برند پیشرو در بازار فروش گوشی‌های هند قرار گرفته است. همچنین این غول فناوری کره‌ جنوبی همیشه در بخش گوشی‌های میان‌رده با 28 درصد سهم بازار پیشتاز هند بوده است. و همینطور این برند توانست سهم خود را در رده گوشی‌های هوشمند تاشو افزایش دهد.

اپل در سال 2021 با رشد 108 درصدی به عنوان سریع‌ترین رشد در بازار گوشی‌های هوشمند 2021 هند ظاهر شد. این برند با 44 درصد از سهم بازار هند پیشتاز بخش ممتاز هند بود و اکنون این برند در این کشور تهاجمی می‌شود، که می‌تواند به تثبیت موقعیت آن در رده ممتاز کمک کند.

منبع:  GizmoChina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد