مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ریلمی ویژگی تغییر رنگ را برای سری گوشی‌های 9Pro تأیید کرد

نوشته شده در تاریخ1400-11-14 توسط

به گزارش از سایت Gsmarena، ریلمی برای افزایش هیاهو میان کاربران برای سری‌های آینده Realme 9 Pro خود اعلام کرده است، که از رنگ خلاقانه "Chameleon" استفاده خواهد کرد.

هر دو مدل این گوشی ریلمی 9Pro و +Pro دارای یک ویژگی هستند که بسته به شرایط نور تغییر رنگ می‌دهد که شرکت این گزینه را با نام «Light Shift» نام‌گذاری کرده‌ است.

اولین گوشی‌ که با چنین ویژگی به اروپا راهی می‌شود ریلمی 9Pro خواهد بود. این گوشی‌های هوشمند در شرایط نور معمولی به رنگ آبی خواهند بود، اما پس از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا اشعه فرابنفش به مدت تقریبا پنج ثانیه به رنگ قرمز تبدیل می‌شود.

این شرکت گفته است که قبل از پیداکردن فرمول مناسب مواد و ضخامت رنگ که امکان انتقال سریع رنگ را در طول زمان فراهم می‌کند، باید بیش‌تر از 200 آزمون و خطا را پشت سر بگذارد تا نتیجه مطلوب داشته باشد. همچنین برای فرایند فتوکرومیک دو لایه یک لایه که انتقال رنگ را 40٪ سریع‌تر می‌کند.

مدتی پیش شرکت ویوو V23 را با ویژگی طرح رنگی مشابهی در هند عرضه کرد، بنابراین می‌دانیم چه انتظاری از سری ریلمی داشته باشیم. ریلمی تاریخ دقیقی برای معرفی سری ریلمی  9Pro مشخص نکرده است. اما بخاطر اخبار و شایعات مهمی که فاش شده است، مطمئنیم که زمان معرفی نزدیک است.

منبع:  Gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد