مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

گوگل پیکسل بر روی گوشی تاشو کار می‌کند

نوشته شده در تاریخ1400-10-16 توسط

شایعات متعددی در مورد تلفن تاشو گوگل پیکسل از سال 2019 منتشر شده است. در سال 2021 امیدهایی وجود داشت که غول جستجوگر "Pixel Fold" را همانطور که عموماً نامگذاری شده بود منتشر کند، اما افسوس که اینطور نبود. در ماه نوامبر، حتی شنیده شد که ممکن است گوگل این پروژه را به طورکلی متوقف کرده‌باشند، که اگر حقیقت داشته باشد مایه شرمساری خواهد بود.

خوب، اطلاعات جدیدی به دست آمده است که نشانه ای از این است که ممکن است گوگل در واقع یک گوشی تاشو را حتی در سال 2022 عرضه کند! افراد MySmartPrice یک لیست Geekbench پیدا کرده اند که یک گوشی تاشو گوگل را نشان می دهد.

لیست Geekbench گوشی تاشو Google Pixel

اکنون اطلاعات جدیدی از گوشی مذکور در بنچمارک گیک‌بنچ منشر شده است که می‌تواند مُهر تأییدی بر عرضه‌ی این گوشی در آینده‌ای نزدیک باشد. همانطور که گزارش‌های قبلی گفته بودند Pipit تاشو دارای اسم رمز است، شبیه تراشه Google Tensor است که در Pixel 6 و Pixel 6 Pro نیز وجود دارد. لیست Geekbench 4 یک SoC (سیستم-روی-چیپ) متشکل از دو هسته 2.8 گیگاهرتزی، دو هسته 2.25 گیگاهرتزی و چهار هسته کارآمد با کلاک 1.8 گیگاهرتز را نشان می دهد. به لحاظ GPU، نشان داده شده است که Mali G78 است.

علاوه بر خود چیپست، لیست به ما می‌گوید که گوشی تاشو گوگل با اسم رمز «Pipit» به 12 گیگابایت رم مجهز شده و در انواع حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته این گوشی از اندروید 12 به عنوان سیستم عامل خود استفاده می‌کند، اما چیزی که این جزئیات را کمی جالب‌تر می‌کند این است که اندروید 12L (اندروید بهینه‌شده برای نمایشگرهای بزرگ) نیست.

اندروید 12L درحال‌حاضر در نسخه بتای خود قرار دارد که بر روی تعدادی دستگاه سازگار اجرا شده است. تاریخ انتشار رسمی اندروید 12 مبتنی بر صفحه نمایش بزرگ (12L) هنوز اعلام نشده است، اما ممکن است در سال 2022 وارد بازار شود. برخی شایعات حاکی از آن است که احتمالا گوگل این را با گوشی تاشو پیکسل همراه کند.

منبع:  phonearena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد