مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

شیاومی Mix 5 Pro به شکل جدید‌تری عرضه می‌شود

نوشته شده در تاریخ1400-10-19 توسط

شیائومی در سال 2021 تراشه اختصاصی Surge C1 ISP خود را همراه با Mi Mix Fold معرفی کرد و طبق کد منبع فاش شده، Mix 5 Pro آینده احتمالاً از نسل دوم تراشه Surge استفاده خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که Surge C2 چه نوع ویژگی‌های ویژه‌ای را دارا خواهد بود و حتی این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند با ISP فعلی Surge C1 وارد بازار شود. به هرحال مطمئناً Mix 5 معمولی از نسل دوم این تراشه (C2) بهره نخواهد برد.

گزارش منتشر شده همچنین به جزئیات مربوط به حسگرهای دوربین دو دستگاه Mix 5 می‌پردازد. گفته می‌شود که مدل Pro از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال OIS استفاده می‌کند و همچنین به یک دوربین 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر تله فوتو و دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز خواهد شد. در حالی که مدل معمولی به یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی با عریض کمتر و یک دوربین با زوم 2 برابر تله فوتو مجهز خواهد شد. نکته جالب این است که شایعه شده است که احتمالا مدل Pro دارای دوربین جلویی 48 مگاپیکسلی باشد.

انتظار می‌رود سری Mix 5 در سه ماهه دوم سال جاری عرضه شود، اما امیدوار نباشید زیرا به احتمال زیاد فقط در چین عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد