مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

تبلیغاتی شیائومی 12: تصاویر واقعی به بیرون درز کرده است...

نوشته شده در تاریخ1400-10-06 توسط

مشاور مشهور «اوان بلاس»، رندرهای لو رفته از شیائومی 12 را به اشتراک گذاشته است. بلافاصله پس از آن، از این گوشی هوشمند تبلیغی فاش شده است که برای پی‌بردن به طرح و رنگ ها میتوان از آن کمک گرفت. در همان زمان، خبرساز چینی Zealer تصاویر واقعی از شیائومی 12 و 12Pro را منتشر کرده است.

تبلیغ شیائومی 12 نشان می‌دهد که این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سبز عرضه خواهد شد. در قسمت جلویی دستگاه یک صفحه‌نمایش پانچ حفره‌ای و یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در پشت دستگاه تعبیه شده است. در زیر چند عکس فاش شده از شیائومی ۱۲ را مشاهده می‌کنید.

مشخصات شیائومی 12 (شایعه شده)

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شیائومی 12 با اندازه جمع و جور دارای صفحه‌نمایش 6.28 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. و صفحه‌نمایش به محافظ گوریلا گلس Victus مجهز خواهد شد.

این دستگاه دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی خواهد بود. تنظیمات دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

اسنپدراگون 8 نسل 1 شیائومی 12 را با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 تامین می‌کند. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 67 واتی، شارژ بی‌سیم 30 واتی و شارژ بی‌‎سیم معکوس 10 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اندروید 12 با پوسته MIUI 13 و بلندگوهای استریو مجهز به هارمون کاردون اشاره کرد.

به گفته شیائومی، تصاویر واقعی که در بالا نشان داده شده متعلق به شیائومی 12 پرو هستند. در حالی که هر دو مدل طراحی بسیار مشابهی دارند، گفته می‌شود حسگرهای دوربین و دکمه‌های فیزیکی بزرگتر از شیائومی 12 هستند.

منبع:  gizmochina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد