مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

OPPO A36 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

نوشته شده در تاریخ1400-10-20 توسط

به‌گزارش سایت Gizmochina، اوپو بی‌سروصدا گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی به نام OPPO A36 را در چین معرفی کرده است. جدیدترین گوشی این برند دارای صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی بالا، سیستم دوربین دوگانه، تراشه‌ی کوالکام، پوشش شیشه‌ای مات در پشت و باتری با ظرفیت بالا است.

مشخصات و ویژگی‌های  OPPO A36

OPPO A36 که به تازگی رونمایی شده است، در قسمت پشت از یک پنل شیشه‌ای مات با برآمدگی دوربین مستطیلی در گوشه بالا سمت چپ بهره می‌برد. شیشه عقب دارای میلیون‌ها ساختار کریستالی است (مانند سری OPPO Reno). به صفحه‌نمایش 6.56 اینچی LCD با رزولوشن 1612 در 720 پیکسل (+HD)، نرخ نوسازی 90 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتز و حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی در گوشه‌ی بالا سمت چپ مجهز شده است. صفحه‌نمایش، 96 درصد از طیف رنگی NTSC و صد درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و روشنایی آن به حداکثر 600 نیت می‌رسد. افزون‌براین، دارای نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 89.9 درصد است و می‌تواند 16.7 میلیون رنگ تولید کند و از تراکم پیکسلی 269PPI بهره می‌برد.

در بخش دوربین، تنظیمات دوربین دوگانه در پشت قرار دارد که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسل است. همچنین در قسمت جلو از دوربین 8 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدئویی استفاده می‌کند.

در بخش اتصال، OPPO A36 از دو سیم‌کارت، شبکه‌ی ارتباطی 4G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به GNSS، جک 3.5میلی‌متری هدفون و درگاه USB Type-C اشاره کرد. تمام حسگرهای مورد نیاز مانند شتاب‌سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب‌نما و حسگر اثرانگشت در کنار بدنه قرار دارد.

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 به همراه رم LPDDR4x و فضای ذخیره سازی UFS 2.2 پشتیبانی می کند. این سیستم عامل ColorOS 11.1 با اندروید 11 اجرا می‌شود و دارای یک اسلات کارت MicroSD برای افزایش بیشتر فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت است.

ابعاد این گوشی هوشمند 164.4 در 75.7 در 8.4 میلی‌متر است و وزن آن 185 گرم است و انرژی آن توسط باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تأمین می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن OPPO A36

OPPO A36 در یک مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱۵۹۹ یوآن (۲۵۱دلار) در چین عرضه می‌شود. گوشی مذکور را می‌توان در رنگ‌های مشکی و آبی خریداری کرد.

منبع: Gizmochina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد