مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

تلویزیون‌ها و شارژرهای گوشی سامسونگ تا سال 2025 در حالت آماده‌به‌کار انرژی مصرف نخواهند کرد

نوشته شده در تاریخ1400-10-17 توسط

به‌گزارش سایت Gizmochina، سامسونگ الکترونیکس در CES 2022 متعهد شد که آینده‌ای سبز و پایدار خلق می‌کند. این شرکت گفت که سال گذشته‌ی میلادی تراشه‌های منطبق با استاندارد Carbon Trust را تولید کرده است که به کاهش انتشار دی‌اکسیدکربن تا حدود 700هزار تن متریک کمک کرد. این ابتکار بخشی از چشم‌انداز سامسونگ با عنوان «باهم برای فردا» است.

شرکت ویژوال دیسپلی سامسونگ قصد دارد 30 برابر بیشتر از سال 2021 از پلاستیک‌های بازیافتی استفاده کند و همچنین نشان داده است، که قصد دارد در سه سال آینده استفاده از مواد بازیافتی را در تمام محصولات موبایل و لوازم خانگی گسترش دهد.

علاوه‌براین، این شرکت قصد دارد تا سال 2025 تمام تلویزیون‌ها و شارژرهای گوشی خود را طوری طراحی کند که در حالت آماده‌به‌کار از نیرویی استفاده نکنند؛ به این معنی که درصورت عدم استفاده‌، انرژی مصرف نخواهند کرد.

همچنین، سامسونگ اعلام کرد که در سال 2021 در تمام بسته‌بندی تلویزیون‌های خود از مواد بازیافتی استفاده شده است و در سال 2022، کاربرد مواد بازیافتی را برای پوشش بسته‌بندی داخلی کارتن‌ها نیز گسترش خواهد داد. این شرکت همچنین قول داده است که در آینده از مواد بسته بندی مشابه با لوازم خانگی خود استفاده کند.

زباله‌های الکترونیکی مسئله‌ی بزرگ دیگری برای صنعت فناوری محسوب می‌شود و سامسونگ خاطرنشان کرد که از سال 2009 با بازیافت فعال زباله‌های الکترونیکی تلاش خود را انجام داده است.

در بیانیه‌ای مطبوعاتی، سامسونگ الکترونیکس ارقام سودآوری سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2021 را اعلام کرد که سود عملیاتی کلی این شرکت نزدیک به 13.8 تریلیون وون کره (11.5میلیارد دلار) بود و کل فروش حدود ۶۳ میلیارد دلار برآورد شد. ناگفته نماند سامسونگ در 27 ژانویه، گزارش درآمد کامل خود را منتشر خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد