مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

هدست AR/VR اپل با سه نمایشگر

نوشته شده در تاریخ1400-10-14 توسط

بر اساس گزارش تحقیقاتی که امروز توسط راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شد، هدست واقعیت ترکیبی اپل که قرار است در سال 2022 عرضه شود، به سه نمایشگر مجهز خواهد شد.

پیکربندی نمایشگر شامل دو نمایشگر میکرو OLED به همراه یک پنل AMOLED خواهد بود که سونی برای تامین نمایشگرهای میکرو OLED که اپل استفاده خواهد کرد، تنظیم شده است. نمایشگرهای میکرو OLED نمایشگرهای اصلی هدست خواهند بود، اما هنوز مشخص نیست که نمایشگر AMOLED برای چه مواردی استفاده خواهد شد.

هدست‌های واقعیت مجازی مدرن از فناوری AMOLED استفاده نمی‌کنند زیرا تراکم پیکسلی آن بسیار کم است، بنابراین ممکن است اپل آن را برای دید محیطی با وضوح پایین اضافه کند.

سونی اخیرا یک صفحه نمایش 4K با 4000 پیکسل در هر اینچ را به نمایش گذاشته است که برای استفاده با هدست های VR طراحی شده است، و این گزارش نشان می دهد که ممکن است سونی این نمایشگر را به طور خاص برای اپل توسعه دهد. اگر اپل واقعاً از این فناوری سونی استفاده می کند، آرایه فرضی 4000 در 4000 پیکسل نشان می دهد که صفحه نمایش هدست به صورت مورب 1.4 اینچ خواهد بود.

این نوع پیکربندی پیشرفته نمایشگر با قیمت بالایی عرضه می شود و یانگ پیشنهاد می کند که قیمت این هدست چندین هزار دلار خواهد بود که مطابق با گزارش های قبلی است که قیمتی در حدود 3000 دلار را نشان می دهد.

اولین نسخه از هدست AR/VR اپل احتمالاً برای حرفه ای ها و توسعه دهندگان هدف قرار خواهد گرفت و برای گسترش اکوسیستم AR/VR اپل استفاده خواهد شد. شایعات کنونی حاکی از آن است که این هدست شاید در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال معرفی شود و در اواخر سال عرضه شود.

منبع: macrumors

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد