مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

گوگل بهترین ویژگی های هدفون اپل را به محصولات دیگر ارائه می کند

نوشته شده در تاریخ1400-10-15 توسط

به عنوان بخشی از اعلامیه Better Together With Android که با CES 2022 مرتبط است، گوگل می گوید که نسخه های خود را از دو مورد از برجسته ترین ویژگی های صوتی اپل ایجاد خواهد کرد، توانایی انتقال بی‌وقفه اتصال بلوتوث هدفون از تلفن به رایانه و بالعکس، و پشتیبانی از صدای فضایی ردیابی سر.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: «برای تقویت تجربیات بصری و صوتی خود، دستگاه‌های شما باید به طور غریزی بدانند که می‌خواهید از کدام یک و در چه زمانی استفاده کنید.ما در حال ساخت یک فناوری برای هدفون‌های دارای بلوتوث هستیم که به آن‌ها امکان می‌دهد صدا را به طور خودکار به هر دستگاهی که به آن گوش می‌دهید تغییر دهند.»

به عنوان مثال، گوگل می گوید که اگر برای تماشای فیلم در تبلت اندرویدی خود از هدفون استفاده می کنید و تماس تلفنی دریافت می کنید، فیلم متوقف می شود و صدای هدفون شما به طور خودکار به گوشی اندرویدی شما تغییر می کند و  وقتی کارتان تمام شد به فیلم برمی گردد. 

اگر از دستگاه‌های iOS، iPadOs یا MacOS با هدفون‌ها و هدفون‌های Apple یا Beats بلوتوث استفاده می‌کنید، این توضیحات تقریباً دقیقاً نحوه عملکرد سوئیچینگ خودکار صدا در اکوسیستم اپل است. با نسخه اپل، باید در همه دستگاه های خود وارد iCloud شوید تا بتواند کار کند. گوگل مشخص نکرده است که آیا نسخه تعویض خودکار ، به وضعیت ورود به سیستم مشابه اپل نیاز دارد یا خیر.

همچنین به نظر می رسد که گوگل بسیار مشتاق است که ویژگی صوتی فضایی ردیابی سر اپل را به هدفون ها و دستگاه های غیر اپل بیاورد. صدای فضایی ردیابی سر در دنیای اپل دو تجربه شنیداری متمایز را امکان پذیر می کند،  هنگام گوش دادن به موسیقی Dolby Atmos، می‌تواند نشستن در مقابل یک گروه موسیقی را شبیه‌سازی کند.به طور مشابه، هنگام تماشای فیلم‌ها یا نمایش‌ها با موسیقی متن‌های 5.1، 7.1 یا Dolby Atmos، این فناوری می‌تواند نشستن در یک سینمای خانگی کامل را شبیه‌سازی کند، حتی زمانی که از تلفن یا تبلت خود به عنوان صفحه اصلی استفاده می‌کنید.

گوگل تایید نکرده است که نسخه صوتی فضایی آن دقیقاً مشابه اپل کار خواهد کرد، اما احتمالاً مشابه خواهد بود.گوگل می‌گوید:

«صدای فضایی روی هدست‌های شما با تطبیق صدا بر اساس حرکات سر و قرار دادن صدا در فضای اطرافتان، به شما این احساس را می‌دهد که واقعاً آنجا هستید.»

افزودن این ویژگی‌ها به Android، Android TV و Chrome OS کاری است که گوگل می‌تواند با به‌روزرسانی نرم‌افزار انجام دهد، اما بخش سخت‌افزاری نیز وجود دارد.کدام هدفون و ایرباد از این ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کنند؟ در حال حاضر، این شرکت فقط گفته است که "این ویژگی ها در چند ماه آینده روی هدفون های پشتیبانی شده در دسترس خواهند بود."

منبع: digitaltrends

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد