مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

معرفی قاب باتری آیفون

نوشته شده در تاریخ1400-10-16 توسط

شاید PodCase از زمان خود جلوتر بود. مطمئناً برای طرفداران فداکار اپل ،یک راه حل شارژ قابل حمل یک مرحله ای برای آیفون و ایرپاد منطقی است. این محصول همچنین دارای شجره نامه ای برای مطابقت بود، از جمله بنیانگذار Pebble (و شریک آینده YC) Eric Migicovsky. در نهایت این پروژه نتوانست به هدف عالی 300000 دلاری خود در Kickstarter برسد.

به نوبه خود، Power1 مستقر در بروکلین اهداف مالی خود را بیشتر ثابت نگه داشت. این شرکت 48,342 دلار از هدف 20,000 دلاری Kickstarter به دست آورد و در حال حاضر تولید آن را آغاز کرده است، که در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 99 دلار در دسترس است.

 این مدل کاملاً آماده تولید نیست ،یعنی در اینجا با مواد نهایی سروکار نداریم. اما همچنان تصویر بسیار خوبی از آنچه در پی آن هستید به شما می دهد.این محصول به دو قسمت تقسیم می‌شود، یک قاب(سپر) لاستیکی و یک شارژر اضافی که از طریق MagSafe روشن می‌شود.

این باتری در رنگ‌های سفید یا مشکی، با طراحی منحنی شبیه به جعبه‌های باتری شرکت‌هایی مانند Mophie عرضه می‌شود. برای بریدگی ماژول دوربین بیشتر قسمت پشتی دستگاه را در انحصار خود دارد. در سمت راست آن قاب AirPods با درب شفاف بازشو قرار دارد باتری از طریق USB-C شارژ می‌شود و یک کلید روشن و خاموش در پایین قرار دارد.

به دلیل اندازه، ساخت یک قاب یونیورسال غیرممکن است، بنابراین در زمان عرضه به آیفون 12، 12 پرو یا 13 محدود می شود، در حالی که ایرپادها فقط با آخرین مدل ها سازگار هستند و نه حرفه ای ها. 

منبع: techcrunch

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد