مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

آنر نام گوشی پرچمدار تاشو 5G خود را فاش کرد

نوشته شده در تاریخ1400-10-01 توسط

ظاهراً یک گوشی تاشو جدید از Honor مدتی است که در دست ساخت است. در اوایل این ماه میلادی انتظار داشتیم رونمایی از دستگاه در سه ماهه اول سال 2022 با نام Honor Magic Fold انجام شود. اما امروز آنر اعلام کرد که این دستگاه Honor Magic V نام خواهد داشت.

تاشو به سمت داخل تا می شود و در فرآیند بسته شدن هر دو طرف نمایشگر داخلی به اندازه تبلت، حرف V تشکیل می شود (که نام دستگاه بر گرفته از همین موضوع  است). این شرکت همچنین یک تصویر مطبوعاتی ارائه کرده است که نشان می دهد دستگاه با کمی فشار دادن به طرفین آن حرف "V" را تشکیل می دهد، این تلفن را اولین پرچمدار تاشوی شرکت آنر می نامد.

 Honor Magic V نام رسمی اولین گوشی پرچمدار تاشو این شرکت است

آخرین مشخصات شایعه شده نیاز به یک صفحه نمایش داخلی 8 اینچی دارد که هر دو طرف کاملاً باز هستند. رزولوشن این نمایشگر 2200 در 2480 است و از یک چیپست هشت هسته ای بهره می برد. مجیک وی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. دوربین A108 مگاپیکسلی با تنظیم پیکسل 9:1 می‌تواند تصاویری با وضوح 12 مگاپیکسل را در زمانی که محیط برای عکس‌برداری ایده‌آل نیست ارائه دهد.

رندر Honor Magic V تاشو

آرایه دوربین همچنین باید شامل دوربین های فوق عریض و تله فوتو باشد و ظاهراً دوربین سلفی جلوی آن 16 مگاپیکسل است. انتظار می رود یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی چراغ ها را روشن نگه دارد و اندروید 11 باید از قبل نصب شده باشد.

در نوامبر سال 2020، هواوی آنر را که در آن زمان زیرمجموعه شرکت بزرگ‌تر بود، به قیمت بیش از 15 میلیارد دلار به کنسرسیومی فروخت. پس از بسته شدن این قرارداد، آنر دیگر متعلق به هواوی نبود و این بدان معناست که دیگر مجبور نیست از همان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که ایالات متحده برای هواوی وضع کرده بود، تبعیت کند.

به عبارت دیگر، پس از جدایی رسمی از هوآوی، آنر مجاز به استفاده از نسخه خدمات موبایل گوگل اندروید و چیپست های پشتیبانی کننده 5G کوالکام شده است. هر دوی این موارد تا زمانی که آنر زیر مجموعه هواوی بود، نمی توانست توسط آنر استفاده شود. از زمان جدا شدن از هوآوی، برند آنر در چین داغ شده است و این شرکت بیشترین افزایش فروش را  (194 درصد) در فروش جهانی تلفن های 5G از سه ماهه دوم تا سه ماهه سوم سال جاری داشته است.

وقتی صحبت از 5G شد، ظاهراً گوشی تاشوی جدید آنر از آخرین نسل اتصال پشتیبانی می‌کند. آنر می گوید که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی تاشو خود از جمله تاریخ رونمایی از محصول به اشتراک خواهد گذاشت و ممکن است برخی از مشخصات رسمی Magic V به ما ارائه شود.

هوآوی پیش از این سه نوع مجزا از دستگاه های تاشو را با میت ایکس، میت ایکس اس و میت ایکس 2 عرضه کرده است. مدل دوم از طراحی کاملاً شبیه به Samsung Galaxy Z Fold 3 استفاده می کند.

منبع: phonearena

.

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد