مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

پیدا کردن آسان برنامه ها در Play Store

نوشته شده در تاریخ1400-09-26 توسط

به گزارش سایت 9to5google، و Play Store گزینه جستجوی «دستگاه‌های شما» را اضافه می‌ کند تا پیدا کردن برنامه‌ های مناسب را آسان‌ تر کند.

برای کمک به شما برای یافتن برنامه‌ ها برای همه دستگاه‌ های Android و Wear OS خود، Play Store اکنون دارای یک گزینه جستجوی منظم است که به شما کمک می‌ کند برنامه ‌های مناسب برای سخت‌ افزار خود را دریافت کنید.

این گزینه جستجوی جدید با گسترش قابلیت نصب از راه دور برنامه ‌ها از تلفن شما به ساعت‌ های Android TV و Wear OS ظاهر می ‌شود، زمانی که عبارت یا سوالی را وارد می ‌کنید و می ‌خواهید به بخش ‌های مختصر و هدفمندتری بپردازید.

به شرطی که هنگام جستجوی یک برنامه یا سرویس، سخت‌افزار Wear OS و Android TV را به حساب خود متصل کرده باشید، یک کلید کشویی دقیقاً در زیر فیلد جستجو دریافت خواهید کرد که می‌ تواند برای مشاهده پنل کشویی «دستگاه‌های شما» گسترش یابد. و این سه گزینه را ارائه می دهد: «این دستگاه»، «تلویزیون اندروید» و «ساعت». طبیعتاً اولین مورد به معنای تلفن یا تبلت اندرویدی است و گزینه Watch به هر گزینه Wear OS اشاره دارد.


توجه به این نکته ضروری است که برای نمایش این گزینه، باید یک جستجوی متنی را تکمیل کنید. به عنوان مثال، جستجوی «YouTube Music» و ضربه زدن روی گزینه تکمیل خودکار شما را مستقیماً به فهرست برنامه Play Store می‌ برد، بنابراین صفحه نتایج جستجو و گزینه جستجوی دستگاه را دور می‌زنید.

ما کاملاً مطمئن نیستیم که این گزینه از چه زمانی شروع به کار کرده است، اما در طول هفته گذشته بی سر و صدا در تعدادی از دستگاه های خودمان ظاهر شده است. امکان جستجو و فیلتر کردن برنامه‌ها برای دستگاه ‌های مناسب خود از این طریق، بدون شک در زمان جست‌وجوی فروشگاه Play صرفه ‌جویی می‌ کند.

این همچنین به صرفه جویی در یک مرحله غیر ضروری با برنامه هایی که چندین نسخه برای هر پلتفرم دارند کمک می کند زیرا می توانید به سادگی نسخه مناسب دستگاه خود را پیدا کنید. بدون شک مدیریت همه برنامه ‌های شما در دستگاه ‌های مختلف آسان‌ تر خواهد بود.

منبع: 9to5google

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد