مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

تمرکز بیشتر MIUI 13 روی روان بودن و پایداری سیستم

نوشته شده در تاریخ1400-10-08 توسط

به گزارش گیزموچاینا، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی 12 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد. قبلا، مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرده بود که از MIUI 13 استفاده می‌کند، اکنون شیائومی تعدادی از قابلیت‌ها و پیشرفت های اصلی نرم افزار نسخه‌ی جدید رابط کاربری‌شان در مقایسه‌ با MIUI 12.5 را فاش کرده است.  

شیائومی ادعا می کند که رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 این شرکت بیشتر روی روان‌ بودن و پایداری سیستم تمرکز خواهد داشت. در مقایسه MIUI 13 با نسخه‌ی قبلی این رابط، بین 15 تا 52 درصد روان‌تر عمل خواهد کرد.

سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها در MIUI 13 افزایش می‌یابد . از دیگر ویژگی‌های MIUI 13 می‌توان به قابلیت Focus Computing 2.0 ، ذخیره‌سازی مایع و حافظه‌ی اتمی آن اشاره کرد که باعث افزایش سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات خواهد شد.

علاوه بر این، لی جون مدیرعامل شیائومی، یک نظرسنجی در ویبو به اشتراک گذاشته که در آن از کاربران درخواست کرده است که انتظارات خود را برای اضافه شدن به MIUI 13 اعلام کنند. درخواست اکثر کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، بدون مشکل و افزایش روان بودن رابط کاربری بود.

به ‌نظر می‌رسد شیائومی از مدتی قبل روی پایداری MIUI 13 تمرکز کرده و به‌همین ترتیب، چنین گزینه‌هایی را در نظرسنجی لیست کرده است. لازم به ذکر است که MIUI 13 بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید 12 توسعه داده می‌شود و احتمالا به‌عنوان رابط کاربری گوشی‌های شیائومی12 و شیائومی12پرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شیائومی به تازگی لیست اولین گوشی‌های هوشمند که رابط کاربری MIUI 13 را دریافت خواهند کرد را منتشر کرد. اولین دسته از گوشی‌های شیائومی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد شامل شیائومی 11 ، شیائومی 11اولترا ، ردمی K40 پرو ، ردمی K40 پروپلاس و شیائومی 11 Youth Edition هستند. نکته جالب این است که شیائومی همچنین درحال آزمایش MIUI 13 روی گوشی هوشمند ردمی نوت 8 سال 2019 است؛ بدین‌ترتیب ممکن است این گوشی در سری بعدی به‌روزرسانی جدید MIUI را دریافت کند.

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد