مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

استخدام مدیر بخش ارتباطات واقعیت افزوده متا توسط اپل

نوشته شده در تاریخ1400-10-08 توسط

به گزارش سایت 9to5mac ،مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود گزارش داد، غول فناوری مستقر در کوپرتینو که هم اکنون شایعات بسیار زیادی درباره هدست واقعیت مجازی(VR) آن شنیده می‌شود، کمپانی اپل به منظور پیشرفت بهتر پروژه واقعیت ترکیبی‌اش(AR/VR)، مدیر ارتباطات و روابط عمومی متا، آندره آ شوبرت، را به استخدام خود درآورده است.

تاکنون بلومبرگ در گزارش‌های قبلی خود ادعا کرده بود که هدست AR اپل می‌تواند متن، ایمیل، نقشه، بازی و موارد دیگری را از طریق نمایشگرهای هولوگرافیک تعبیه شده در لنز آن به کاربران نمایش دهد. همچنین سال گذشته مارک گورمن فاش کرده بود که غول فناوری برای دستگاه‌های واقعیت افزوده خود دو استراتژی عینک واقعیت افزوده(AR) و هدست واقعیت ترکیبی(AR/VR) قوی تر را درنظر گرفته است.

آخرین شایعات منتشر شده، حاکی از آن هستند که دارای دو نمایشگر 8K برای نمایش تصاویر با وضوح فوق‌العاده بالا خواهد بود. مینگ چی کو، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل معتقد است که هدست ترکیبی(AR/VR) این شرکت به حسگرهای سه ‌بعدی پیشرفته مجهز خواهد بود که نه تنها می تواند اشیاء را در یک صحنه تشخیص دهند، بلکه حرکات دست کاربران را نیز شناسایی کند.

در حالی که او ابتدا استدلال می کرد که انتظار می رود که عینک واقعیت مجازی(VR) اپل به شدت به آیفون متکی خواهد بود، با این حال این تحلیلگر اکنون می گوید که این دستگاه یک تراشه پیشرفته داخلی خواهد داشت تا بدون نیاز به گوشی وظایف خود را انجام دهد. در گزارش دیگری ادعا می کند که وزن این هدست حدود 350 گرم خواهد بود.

در حالی که منابع متعدد بر این باور بودند که هدست واقعیت ترکیبی(AR/VR) اپل در سال 2020 معرفی خواهد شد، اکنون به نظر می رسد که این شرکت ممکن است برنامه هایی برای معرفی محصول جدید در سال 2022 داشته باشد.

در حال حاضر، محتمل ترین سناریو این است که هدست AR اپل در اواخر سال 2022 عرضه شود. البته تا زمانی که اپل به طور رسمی محصول جدید را معرفی نکند، همه چیز می تواند تغییر کند. اما با استخدام روابط عمومی متا توسط اپل، این نشان می دهد که این شرکت در حال پیش بردن برنامه‌های واقعیت افزوده خود است.

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد