مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

اسنپدراگون 898 احتمالا در 30 نوامبر(9 آذر) رونمایی خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ1400-08-10 توسط

هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است،اما این اتفاقی است که میتوان انتظار آن را کشید. کوالکام اخیراً صفحه‌ای را در وب‌سایت خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد رویداد Tech Summit بین 30 نوامبر تا 2 دسامبر 2021 برگزار می‌شود. یک بنر بزرگ با یک قایق که علامت بی‌نهایت را در آب ایجاد می‌کند با عبارت "به زودی بیشتر خواهد آمد!"  زیر آن،بدون هیچ اطلاعات دیگری.

شایعات مربوط به پرچمدار بعدی اسنپدراگون 898 مدتی است که در حال پخش است. در واقع برخی منابع ادعا می کنند که اولین گوشی که از این چیپست استفاده می کند شیائومی 12 خواهد بود و تا پایان سال روانه بازار می شود. با دیدن نحوه برگزاری سخنرانی‌های کلیدی معمولاً در اولین روز کنفرانس، می‌توان فرض کرد که اسنپدراگون 898 در 30 نوامبر یا در صورت عدم موفقیت، حداکثر تا 2 دسامبر به تفصیل ارائه می‌شود.

به لطف فاش کنندگان در حال حاضر ایده بسیار خوبی از مشخصات آن داریم. انتظار می‌رود که این پردازنده دارای یک هسته اصلی پردازنده AMR Cortex-X2 باشد که با فرکانس 3.0 گیگاهرتز کار می‌کند، در کنار سه هسته میانی مبتنی بر Cortex-A710 با کلاک 2.5 گیگاهرتز و در نهایت چهار هسته کارآمد برگرفته از Cortex-A510 در فرکانس 1.79 گیگاهرتز.

گفته می شود که پردازنده گرافیکی Adreno 730 در کنار این تراشه قرار است انجام وظیفه کند که به لطف پیشرفت های معماری روی Adreno 660 و فرآیند تولید 4 نانومتری سامسونگ ممکن است تا 20٪ بهبود عملکرد را در جدول به ارمغان بیاورد. در نهایت برای بخش اتصال نباید وجود مودم X65 5G را از قلم بیندازیم که حداقل بر روی کاغذ، حداکثر سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت در ثانیه را امکان‌پذیر می‌کند.

منبع:gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد