مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

مشخصات ریملی 9 پرو فاش شد؛ و دارای اسنپدراگون 695 SoC است

نوشته شده در تاریخ1400-11-03 توسط

به گزارش از سایت Gsmarena، رندرها و مشخصات فنی گوشی‌های ریلمی 9Pro و +9Pro در چند روز گذشته منتشر شد؛ اما بسیاری از مشخصات فنی این گوشی‌ها نامشخص بود. اکنون وب‌سایت PassionateGeekz که نزدیک به ریلمی است برگه کاملی از مشخصات ریلمی 9Pro را به همراه قیمت احتمالی آن منتشر کرده است.

اول از هر چیزی این برگه تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز است که دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی است. اگرچه از کارت حافظه میکرو اس‌دی (microSD) پشتیبانی نمی‌کند. در جلوی گوشی نیز یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از محتوای HDR10 حضور دارد.

روی قاب پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی f/1.8 حضور دارد و همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید f/2.3 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو f/2.4 آن را همراهی می‌کنند. درون حفره صفحه‌نمایش گوشی هم دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با لنز f/2.5 قرار دارد.

به طور عجیبی و به احتمال خیلی زیاد این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه شود و انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بگیرد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

می‌توان انتظار داشت که دو گوشی ریلمی در ماه فوریه در بازارهای هند و اروپا معرفی شوند.

منبع:  Gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد