مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

آیفون 15 پرو احتمالاً دارای زوم پریسکوپ 5 برابری خواهد بود

نوشته شده در تاریخ1400-11-03 توسط

گزارش‌‌هایی که درباره عرضه آیفون 15 Pro توسط اپل در سال 2023 با زوم پریسکوپ تل‌فوتو چیز جدیدی نیست. بااین‌حال، آخرین اطلاعات بدست آمده از تحلیلگر جف پو، نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها در حال آزمایش نمونه‌های اولیه و نمونه‌های اجزای پریسکوپی لنز‌های تله‎فوتو 5 برابری است. انتظار می‌رود تصمیم نهایی در مورد اینکه چه کسی سازنده این قطعات خواهد بود در می 2022 اتخاذ می‌شود.

هنگامی که قطعات مورد تایید قرار گرفتند، در "مدل‌های رده‌بالای سری آیفون 2023" گنجانده می‌شوند که به معنای آیفون 15 Pro و ​​آیفون 15 Pro Max است. همانطور که گفتیم، تامین‌کننده این قطعات مشخص نیست اما سازنده احتمالی این لنز ممکن است Lante Optics باشد و انتظار می‌رود 100 میلیون واحد از این تجهیزات را فقط برای اپل بسازد.

لنزهای پریسکوپی که تعداد زیادی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی که یکی از آن‌ها را دارند، چیز جدیدی نیستند. مکانیسم کارکرد آنها به این صورت است که به مجموعه اپتیک دوربین‌‌های تله‌فوتو اجازه می‌دهند تا به صورت افقی قرار گیرند و زنجیره طولانی‌تری بسازند و در نتیجه در تلفن‌های باریک مدرن جای بگیرند.

در حالی که گوشی‌های اندرویدی چندین سال است که از این فناوری استفاده کرده‌اند، اپل براساس روال گذشته‌ی خود که با آن به خوبی آشنایی هستید، سعی می‌کند تا قبل از اجرای هر ویژگی، آن ویژگی را کامل و بی نقص کند. درحال‌حاضر برای سال آینده ابتدا باید نگاهی به پیکسل‌‌بینینگ با دوربین 48 مگاپیکسلی در کلاس آیفون‌های 2022 داشته باشیم. اما در آینده می‌توان به استفاده از دوربین‌های پریسکوپی در آیفون‌ها امیدوار بود.

منبع:  Gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد