مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

وان‌پلاس به پشتیبانی نرم‌افزاری OnePlus 6 و OnePlus 6T پایان داد

نوشته شده در تاریخ1400-10-28 توسط

به ‌گزارش از سایت xda-developers، وان‌پلاس در ژوئیه‌ی سال گذشته، برنامه‌ی به‌روزشده نگه‌داری نرم‌افزاری خود را به اشتراک گذاشت و وعده سه ارتقای اصلی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی را برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود داد. با‌این‌‌‌حال، برنامه‌ی جدید برای برخی از پرچم‌داران قدیمی آن اعمال نمی‌شود. وان‌پلاس تنها وعده‌ی دو ارتقای سیستم‌عامل اصلی و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را برای سری OnePlus 7 داده است، در‌ حالی‌که OnePlus 6 و OnePlus 6T قدیمی حتی در برنامه‌ی به‌روزشده ذکر نشده‌اند.

با‌این‌‌وجود، وان‌پلاس اخیراً یک به‌روزرسانی امنیتی برای این دو مدل ارائه کرده است که شامل وصله‌های امنیتی اندروید برای نوامبر 2021 و رفع باگ‌های مختلف می‌شود. متأسفانه، وان‌پلاس اکنون تأیید کرده است که این آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار رسمی برای OnePlus 6 و OnePlus 6T است و این شرکت هیچ به‌روزرسانی دیگری را برای دستگاه‌ها منتشر نخواهد کرد.

یکی از کارکنان وان‌پلاس در یک نظریه اخیر در انجمن وان‌پلاس تایید کرده است که OnePlus 6 و OnePlus 6T بالاخره به پایان به‌روزرسانی نرم‌افزار رسمی رسیده‌اند. در کامنت نوشته شده است:

"پس از 3 به‌روزرسانی بزرگ و بیش از 3 سال به‌روزرسانی، حدود 60 نسخه بتا بسته و بیش از 30 نسخه بتا باز، اکنون زمان بسته شدن یک فصل و اعلام پایان پشتیبانی نرم‌افزار رسمی OnePlus 6 و OnePlus 6T است."

البته این بدان معنا نیست که اکنون باید OnePlus 6 و OnePlus 6T را کنار بگذارید. وان‌پلاس یک جامعه‌ی قوی از توسعه‌دهندگان شخص ثالث در انجمن‌های خود دارد که به پشتیبانی از دو دستگاه با رام‌های سفارشی بر‌ اساس آخرین نسخه‌ی اندروید ادامه می‌دهند. اگر می‌خواهید یک (یا دو سال) دیگر از تلفن‌همراه خود استفاده کنید، با دنبال‌کردن پیوندهای OnePlus 6 XDA و OnePlus 6T XDA به انجمن آن‌ها بروید.

OnePlus 6T XDA            OnePlus 6 XDA

منبع: xda-developers

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد