مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

آیا سری گلکسی S23 جزو اولین گوشی‌های مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ خواهند بود؟

نوشته شده در تاریخ1400-10-14 توسط

چند ماه پیش شایعه شده بود که گلکسی اس 22 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این حال، این شایعات مدت ها پیش به پایان رسید. این گوشی هوشمند از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی بهبود یافته سامسونگ بهره می برد، اما این بدان معنا نیست که این شرکت با جنگ مگاپیکسلی خود جلو نمی رود.

به گفته متخصص Ice Universe (UniverseIce@)، سامسونگ در سال 2023 از سنسورهای دوربین 200 مگاپیکسلی خود، ISOCELL HP1، در سری گلکسی اس رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش ها، گلکسی اس 23 اولترا دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی است که قطعا جزئیات بیشتری را در تصاویر ثابت ارائه کند. و ویدیوها فیلمبرداری 4K و 8K را با میدان دید وسیع تری ارائه دهد.

ISOCELL HP1، اولین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند، چند ماه پیش رونمایی شد. این یک سنسور 1/1.22 اینچی با اندازه پیکسل بومی 0.64 میکرومتر است و می تواند تصاویر 50 مگاپیکسلی را 4 در 1 در حالت Pixel Binning و تصاویر 12.5 مگاپیکسلی را 16 در 1 در حالت Pixel Binning ثبت کند. این سنسور ممکن است سال آینده در گوشی‌های هوشمند غیرسامسونگ عرضه شود.

با بازگشت به گلکسی اس 22 اولترا، از سومین نسخه از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد کرد که گزارش شده جزئیات بیشتر، رنگ‌های دقیق‌تر و نویز کمتری را در مقایسه با سنسور ISOCELL HM3 که در گلکسی اس 21 اولترا استفاده می‌شود، ارائه می‌کند. همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (زوم 3 و 10 برابری) است.

آیا فکر می کنید گوشی های هوشمند به دوربین هایی با وضوح بالاتر نیاز دارند یا ترجیح می دهید شرکت ها پردازش تصویر و سایر جنبه های دوربین را بهینه کنند؟ 

منبع: sammobile

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد