مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سامسونگ احتمالاً سری گلکسی S22 را در 20 بهمن معرفی خواهد کرد

نوشته شده در تاریخ1400-11-02 توسط

به گزارش از سایت Wccftech، سامسونگ در‌‌‌ حال آماده شدن برای معرفی سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود یعنی گلکسی S22 است. پیش ‌از این گزارش شده بود که این شرکت در 8 فوریه قصد دارد گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا را معرفی خواهد کرد اما امروز یکی از افشاکنندگان معتبر فناری اعلام کرد که سامسونگ سری گلکسی S22 را در 9 فوریه رونمایی می‌کند.

سامسونگ مدل های گلکسی S22 را در 9 فوریه معرفی خواهد کرد

مشخصات و رندرهای گلکسی S22 اولترا به‌عنوان پرچم‌دار بعدی سامسونگ در‌‌ دسترس قرار خواهد گرفت. این اطلاعات توسط Ice Universe افشاگر معتبر رسیده که تا‌ کنون جزئیات زیادی در‌ مورد سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر کرده و طبق حساب Weibo این افشاگر، اعلام کرده که سامسونگ از نسل جدید پرچم‌داران خود در تاریخ 9 فوریه رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ، سری گلکسی S22 را در سه‌ ‌مدل عرضه کند که قدرتمندترین آن‌ها، گلکسی S22 اولترا خواهد بود. مدل S22 اولترا به‌‌ احتمال زیاد از قلم S پشتیبانی خواهد کرد؛ قلمی که همیشه جذابیتی از سری نوت سامسونگ بوده است. سامسونگ در گوشی‌های جدید پرچم‌دار سری گلکسی S22 خود، از صفحه‌نمایش امولد LTPO بهره خواهد گرفت؛ که شامل صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی پویا تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، گلکسی S22 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات روانه‌ی بازار شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

منبع:  Wccftech

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد