مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

تصاویر پنل پشتی و طراحی داخلی گلکسی A53 سامسونگ فاش شد

نوشته شده در تاریخ1400-11-02 توسط

به گزارش از سایت Gizmochina، گلکسی A53 یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ خواهد بود و انتظار می‌رود این گوشی به‌زودی رونمایی شود؛ زیرا در Geekbench، BIS و پایگاه‌ داده‌ی 3C چین فهرست شده است. درحال‌حاضر، تصاویر واقعی از گوشی در‌ دسترس قرار گرفته که برای اولین‌‌ بار پنل پشتی و طراحی داخلی آن را در معرض دید قرار گرفته است.

تصاویری به گزارش mobiles91 از پنل پشتی و همچنین طراحی داخلی گلکسی A53 را به نمایش می‌گذارند. تصاویر جدید مطابق با رندرهای قبلی گلکسی A53 است و پنج بریدگی در برآمدگی دوربین دیده می‌شود. انتظار می‌رود که چهار مورد از این دوربین‌ها دارای تنظیمات دوربین چهارگانه باشند و بریدگی پنجم دارای فلاش LED است.

به نظر می‌رسد، گلکسی A53 در پنل پشتی به حسگر اصلی 64 مگاپیکسل، لنز 32 مگاپیکسل فوق عریض، لنز ماکرو 5 مگاپیکسل و حسگر سنجش عمق 5 مگاپیکسل مجهز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود دوربین سلفی از 12 مگاپیکسل بهره می‌برد.

انتظار می‌رود گلکسی A53 دارای صفحه‌نمایش 6.46 اینچی AMOLED با وضوح FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. قبلاً مشخص شده بود که این دستگاه در نسخه‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون و اگزینوس برای مناطق مختلف عرضه می‌شود.

شایعه شده است که این تراشه‌ها از اسنپدراگون نوع 778G و اگزینوس جدید 1200 هستند و احتمالاً 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهند. همچنین این گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی عرضه می‌شود. بااین‌حال، طبق گزارش‌ها در جعبه تنها یک شارژر 15 واتی موجود خواهد بود. احتمال دارد سامسونگ جک 3.5 میلی متری صدا را حذف کرده باشد.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A53 در سه‌ماهه‌ اول سال 2022معرفی کند، در‌ حالی‌که مدل‌های پایین‌رده مانند گلکسی A33 و گلکسی A13 احتمالاً در ماه فوریه معرفی خواهند شد.

منبع: Gizmochina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد