مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

مشخصات moto g stylus(2022) لو رفت

نوشته شده در تاریخ1400-10-23 توسط

به گفته منبع، موتو G Stylus (2022) دارای صفحه‌نمایش لمسی 6.78 اینچی  IPS LCD با رزولوشن 1080×2460 پیکسل خواهد بود. همچنین این نمایشگر از نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به تراشه هلیو G85 مدیاتک است که با 4 یا 6 گیگابایت رم (بسته به مدل) و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا جفت می شود.


سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه وجود دارد. گفته می‌شود دوربین اصلی از 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ استفاده می‌کند، همچنین به یک دوربین 8 مگاپیکسل ISOCELL فوق عریض و دوربین دیگر 2 مگاپیکسلی عمق مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود برای عکس های سلفی، یک دوربین عکاسی با فوکوس ثابت 16 مگاپیکسلی که احتمالاً توسط Omnivision ساخته شده است، دریافت می کنید. مانند بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت، دوربین سلفی G Stylus 2022 تنها از فوکوس ثابت بهره‌مند است.

موتو G Stylus (2022) دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است، متاسفانه توان شارژر این دستگاه تنها ۱۰ وات است. از نام این گوشی هوشمند مشخص است که باید جایی برای قرارگیری قلم داشته باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به یک حسگر اثر انگشت در دکمه پاور، یک بلندگوی تکی در پایین و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. گفته می‌شود موتو G Stylus 2022 تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی کرده و خبری از پشتیبانی NFC نیست.

گفته می شود که این گوشی با اندروید 11 راه اندازی می‌شود، اگرچه اندروید 12 ماه‌هاست که عرضه شده است. بدتر از همه، ظاهراً فقط یک به‌روزرسانی به اندروید 12 دریافت می‌کند. همین انتظار می‌رود حداقل در آمریکای شمالی و اروپا منتشر شود. از آنجایی که موتو G Stylus سال گذشته در ژانویه وارد بازار شد، رونمایی جانشین آن ممکن استنزدیک باشد.

منبع:  Gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد