مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

رابط کاربری Magic UI 6.0 آنر به صورت رسمی معرفی شد

نوشته شده در تاریخ1400-10-20 توسط

به گزارش سایت Gsmarena، همان‌طور که انتظار می‌رفت، آنر جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود را با نام Magic UI 6.0 رونمایی کرد. این رابط کاربری که برپایه اندروید 12 توسعه یافته است در آینده نزدیک برای برخی از گوشی‌های آنر از جمله Magic3 Pro ،Magic3  و +Magic3 Pro عرضه خواهد شد. این مدل‌ها در سه ماهه اولسال 2022 آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.0 را دریافت خواهند کرد.

پس از آن نوبت به انتشار آپدیت Magic UI 6.0 برای Honor 60 ،Honor 50 Pro ،Honor 50 و Honor 60 Pro خواهیم بود. گوشی آنر 50 SE نیز در سه ماهه سوم سال 2022 این آپدیت را دریافت خواهد کرد. Honor V40 و تبلت‌های V7 و V7 Pro و مدل‌های X30 ،X20، و X30i نیز در سه ماهه سوم به این رابط کاربری آپدیت خواهند شد.

رابط کاربری Magic UI 6.0 چندین قابلیت جدید را در بخش مالتی‌تسکینگ (چند وظیفگی) و ارتباط بین دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد. Magic Live یک دستیار دیجیتالی است که از موقعیت مکانی، پروفایل‌ها و هوش مصنوعی برای یادگیری عادات شما استفاده می‌کند تا یادآوری‌های مناسب (مثلا زمان پروازتان) را نمایش دهد. برای حفظ حریم خصوصی، در Magic UI 6.0 این فرآیند تا حد امکان روی گوشی انجام می‌گیرد. این سیستم همچنین بهترین تنظیمات را برای اپلیکیشن‌های محبوب ارایه می‌دهد.

قابلیت دیگر مالتی‌ویندو (چند پنجره‌ای) است که به شما امکان می‌دهد چند اپلیکیشن را در کنار هم باز کنید. Magic Live به صورت خودکار محتوا را شناسایی می‌کند و به شما پیشنهاد می‌دهد تا مالتی‌ویندو را فعال کنید.

Honor Sharing دیگر قابلیتی است که صفحه‌نمایش را به اشتراک می‌گذارد و از کیبورد و ماوس نیز پشتیبانی می‌کند. به کمک Honor Connect که سرعت بالا (1.2 گیگابیت برثانیه) و تاخیر کم (10 میلی ثانیه) را به همراه دارد، می‌توانید فایل‌ها را بین گوشی و کامپیوتر شخصی خود به اشتراک بگذارید.

علاوه‌براین، رابط کاربری آنر نیز از Your Phone مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. Yoyo نیز اعلانات شما را بین دستگاه‌های مختلف از جمله گوشی، ساعت هوشمند و هدفون منتشر می‌کند.

در این رابط کاربری شاهد بهبود بخش Turbo نیز خواهیم بود. برای مثال Link Turbo X می‌تواند اتصال سریع‌تری را به نسبت Magic UI 5.0 در مناطقی که مشکل آنتن دهی وجود دارد ارایه دهد. GPU Turbo X نیز برای بهبود عملکرد گوشی هنگام بازی کردن استفاده می‌شود. در تست‌های انجام شده روی گوشی Honor Magic3، یک بازی با میانگین سرعت 52.2 فریم برثانیه پس از فعال کردن GPU Turbo X در رابط کاربری جدید به 55 فریم در ثانیه افزایش یافته است. OS Turbo X نیز به نسبت نسخه قبلی 20 درصد اپلیکیشن‌های بیشتری را در رم نگهداری می‌کند.

منبع: Gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد