مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

آیفون SE (2022) ظاهراً شبیه نسل قبل در 2017 خواهد بود

نوشته شده در تاریخ1400-10-17

در اوایل سال 2021، برخی شایعات از طراحی ظاهری مدرن تر  آیفون SE بعدی صحبت می کردند.  اکنون، از طریق یک به‌روزرسانی برای یکی از این شایعات، گفته می‌شود که در واقع آیفون SE (2022) همان طراحی آیفون SE (2020) را خواهد داشت که در واقع از طراحی آیفون 8 در 2017  مجدد استفاده کرده است.

قطعاً در دنیای موبایل نامناسب به نظر می‌رسد، زیرا تقریباً همه تلفن‌ها، به ظاهر تمام صفحه رضایت می‌دهند. با این حال، آیفون SE جدیدبه این شکل نخواهد بود. باز هم با این حال، به نظر می رسد خریداران آیفون SE اهمیتی نمی دهند که طراحی دستگاهشان چقدر قدیمی است،چون ارزان ترین آیفون است آن را خریداری میکنند. در آیفون SE جدید  5G داخلی نیز وجود خواهد داشت.

 احتمالاً عجیب‌ترین محصول موبایل اپل، iPhone SE است، با چرخه‌ی تازه‌سازی دو ساله‌اش (که در جاهای دیگر، حتی در مجموعه‌ی خود اپل شنیده نشده است)  و آن‌ها فقط چیزی را در بخش طراحی در هر نسل دیگر تازه‌سازی می‌کنند. امامردم به خرید آیفون SE ادامه می دهند، زیرا این تنها آیفون ارزان قیمت است.

به هر حال، در سال 2024، آیفون SE باید طراحی شبیه آیفون XR و آیفون 11 را داشته باشد، فقط با اندازه صفحه نمایش کمی کوچکتر. Face ID دریافت نمی کند، اما ظاهراً با یک سنسور Touch ID تعبیه شده در دکمه پاور عرضه می شود. دو سال دیگر، چنین نوآوری های شگفت انگیزی را در iPhone SE دریافت خواهید کرد. ارزش صبر کردن را دارد؟ 

منبع: gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد