مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

موشکافی شیائومی 12 پرو

نوشته شده در تاریخ1400-10-10 توسط

در آخرین روزهای سال 2021 به گزارش Gizmochina، شیائومی از پرچمداران جدید خود یعنی شیائومی 12 و 12 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی کرد. اما یک وبلاگ نویس چینی اولین ویدیوی موشکافی شیائومی 12 پرو را در وبسایت Bilibili منتشر کرده که قطعات داخلی آن را نشان می‌دهد.                                                                                                                                                                                                                            

در حالی که پرچمداران جدید شیائومی حتی فروش خود را آغاز نکرده‌اند، ویدیو موشکافی شیائومی 12 پرو منتشر شده است. شکی نیست که شیائومی 12 پرو مانند سایر محصولات از طراحی درجه یک برخوردار باشد. طبق توضیحات این ویدیو، قطعات داخلی نسخه پرو گوشی جدید شیائومی درست مانند طراحی آن چیدمان بسیار خوبی دارد و غول فناوری چینی پس از برداشتن قاب پشتی آن، همچنان ساختار ساندویچی معمول این دستگاه‌ها با طراحی سه مرحله‌ای را حفظ کرده است. شیائومی همچنین از یک پوشش مدیریت گرما، یک فویل مسی و گریس سیلیکونی و همچنین یک صفحه 2900 میلی‌متر مربعی خنک‌کننده VC استفاده کرده تا اطمینان پیدا کند چیپ پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 آن بیش از اندازه گرم نشود.

شیائومی 12 پرو اولین گوشی هوشمندی است که دارای سنسور IMX 707 سونی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال 7P+ محسوب می‌شود که در این ویدیو برای اولین بار شاهد آن هستیم. علاوه بر این، گوشی شیائومی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ است که یک لنز پرتره و همچنین سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض است.

در ادامه ویدیو موشکافی از این گوشی هوشمند مشاهده میکنیم که رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 دستگاه توسط SK Hynix عرضه شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سخت‌افزاری قابل توجهی که در ویدیو موشکافی مشاهده می‌شود، می‌توان به بلندگوهای چهار واحدی متقاطع (بالا + پایین) آن اشاره کرد که به صورت مورب به سمت بالا و پایین دستگاه چیده شده‌اند. در همین حال، موتور خطی محور X دستگاه نیز ظاهرا نسبت به سایر نمونه‌های موجود در اکثر گوشی‌ها اندرویدی با لرزش قابل مقایسه نسبت به آیفون به اندازه یک دایره بزرگتر است. همچنین نشان داده شده است که این گوشی تازه معرفی شده شیائومی از فناوری حسگر اثر انگشت فوق نازک و پرهزینه ای در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

منبع: Gizmochina

مشاهده مشخصات و ویژگی های شیائومی 12 پرو

محصولات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد