مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

بازگشت مستقل با Honor 50، همراه با خدمات گوگل

نوشته شده در تاریخ1400-07-05 توسط

شرکت Honor در تاریخ 16 ژوئن 2021 با انتشار خبری در صفحه خود، از سریHONOR 50رونمایی کرد. Honor 50، Honor 50 Pro و Honor 50 SE اولین دستگاه‌های این شرکت هستند که با گذشت یک سال از تحریم‌ها، حالا قرار است با سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) عرضه شوند. هر سه مدل با صفحه‌نمایش 120 هرتز، دوربین 108 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی روانه بازار خواهند شد.

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که Honor 50 و Honor 50 Pro جزء اولین گوشی‌هایی هستند که از چیپ‌ست کوالکام اسنپدراگون 778G قدرت می‌گیرند. همچنین توان پردازشی Honor 50 SEکه یک گوشی مقرون به صرفه‌تر به‌حساب می‌آید توسط تراشه مدیاتک Dimensity 900 تأمین می‌شود.

از روز 15 ماه مه 2019، دولت آمریکا تحریم‌های تجاری خود را بصورت رسمی مقابل شرکت هواوی آغاز کرد و از همکاری شرکت‌های آمریکایی با این کمپانی جلوگیری نمود. این تحریم‌ها آنر را هم که یکی از زیربرندهای شناخته شده­ی وقت هواوی بود، دربر گرفت. پس از جدایی آنر از مجموعه‌ی هواوی ، بسیاری از کاربران محصولات این برند منتظر بازگشت خدمات موبایلی گوگل (GMS) به گوشی‌های خود بوده‌اند و این قضیه اخیراً به یکی از مهم ترین فاکتورهای بازار موبایل‌های آنر تبدیل شده بود.

شرکت آنر رسیدن سرویس­های گوگل تا پایان سال 2021 را روی تلفن های خود وعده داده بود.طبق حساب رسمی توییتر این شرکت ،بالاخره مشخص شد اولین آنهاHonor 50 نام دارد که قرار است در تاریخ 26 اکتبر در اروپا راه اندازی شود.

آنر موفق شده است مراحل اولیه همکاری با تعدادی از شرکای تامین کننده را تأیید کند. سری #HONOR50 مجهز به خدمات تلفن همراه گوگل خواهد بود که محیط برنامه جامع تر و تجربه فوق العاده موبایل را در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

HONOR (@Honorglobal) October 11, 2021

گوشی هوشمند Honor 50 به این برند کمک کرد تا به سومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در چین برسد ، و احتمالاً این شرکت امیدوار است که موفقیت مشابهی در قاره کهن داشته باشد. با این حال ، در حالی که طرفداران داخلی(چینی) هر دو مدل Honor 50 و Honor 50 Pro را تجربه کردند ، به نظر می رسد تنها نسخه قبلی در خارج از کشور در دسترس خواهد بود.

سال گذشته شرکت هواوی برند آنر را به کمپانی Zhixin New Information Technology فروخت. پس از واگذاری این برند، مالکان جدید آنر مذاکرات برای ادامه‌ی همکاری با شرکت‌هایی که به دلیل تحریم‌های هواوی قطع همکاری کرده بودند را از سر گرفتند. برخی از این شرکت‌ها، کوالکام و گوگل بوده که به تازگی به صورت رسمی ادامه‌ی همکاری با هر دوی آن‌ها تایید شده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا پس از معرفی Honor 50، خدمات موبایل گوگل (GMS) به تمام گوشی‌های آنر بازمی­گردد یا فقط شامل حال گوشی‌هایی خواهد شد که آنر به صورت مستقل تولید می‌کند؟

 

نظر شما در مورد ادامه‌ی همکاری گوگل با آنر چیست، آیا با جدا شدن از هواوی تمام مشکلات برند آنر حل شده است یا بازهم باید انتظار کشید ؟

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد