مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

اختراع جدید سامسونگ، تلفن‌های در حال توسعه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد

نوشته شده در تاریخ1400-09-29 توسط

صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر انواع گزینه‌های خلاقانه را در اختیار طراحان گوشی قرار داده‌اند، اما برخی از ایده‌ها در حال رقم زدن اتفاقات تازه و عجیبی هستند.

آخرین مورد از سامسونگ، پادشاه تاشوها، همان چیزی است که LetsGoDigital آن را Samsung Dual Slider می نامد.خبر اختراع این دستگاه که در 21 مه 2021 منتشر شده نشان می دهد که این وسیله بسته به ترجیح شما، به صورت عمودی یا افقی (یا هر دو) گسترش می یابد.

حق ثبت اختراع، "دستگاه الکترونیکی شامل نمایشگر دارای حالت های متعدد و روش کنترل آن"، امروز توسط WIPO منتشر شد و زمان زیادی را صرف قسمت های داخلی نمی کند.با این حال، از طرح‌های قبلی، می‌توان فرض کرد که رول‌هایی از صفحه‌نمایش در سمت چپ و بالا دستگاه وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از طریق یک موتور باز کرد یا با یک دکمه یا یک حرکت سریع فعال شود.عرض دستگاه تا 30 درصد و ارتفاع آن تا 25 درصد افزایش می یابد. این طراحی دوربین جلو و عقب را در گوشه سمت راست بالای دستگاه قرار می دهد، جایی که حرکات صفحه نمایش بر آنها تأثیر نمی گذارد.

این اختراع نشان می دهد که چرخش دستگاه می‌تواند به بخش‌های توسعه‌یافته اجازه دهد تا به عنوان صفحه‌کلید مجازی استفاده شوند. همچنین می‌توان از صفحه نمایش اضافی برای نمایش سایر برنامه‌ها (مانند پیام‌رسانی، دوربین، گالری عکس و غیره) استفاده کرد و در نتیجه چند وظیفگی را بهبود بخشید، که میتوان گفت یادآور LG Wing است.

البته ثبت اختراع به این معنی نیست که دستگاه به بازار می آید و احتمالا مخاطبان چنین دستگاه پیچیده ای بسیار کم باشد، اما میتوان قدرت خلاقیت طراحان را در این مورد خاص حس کرد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد