مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

گفته می‌شود OPPO روی گوشی تاشو مانند گلکسی Z Flip3 سامسونگ کار می‌کند

نوشته شده در تاریخ1400-11-12 توسط

به گزارش از سایت GizmoChina، و به نظر می‌رسد این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی دیگر است، اوپو میخواهد مدل تاشوندگی این گوشی همانند Galaxy Z Flip3 سامسونگ باشد.

این اطلاعات را Mukul Sharma (از طریق 91mobiles) منتشر کرده است که می‌گوید OPPO کار بر روی اولین گوشی هوشمند تاشو خود با طراحی تاشو را آغاز کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه در سه ماهه سوم 2022 عرضه شود. هنوز نام نهایی گوشی یادشده مشخص نیست، اما امکان دارد با سری OPPO Find عرضه شود.

انتظار می‌رود اوپو قیمت گوشی تاشوی خود را کمتر Galaxy Z Flip3 قیمت گذاری کند.

درحالی‌ که گوشی‌های تاشو با مدل Find N کارایی بسیار عالی دارند اما قیمت آنها بسیار گران است و حتی در بعضی مواقع قیمت آنها از پرچم‌داران هم پیشی خواهد گرفت. و اینجاست که طراحی‌های سنتی‌تر وگوشی‌های تاشو با طراحی شبیه به Z Flip3 سامسونگ به‌دلیل قیمت پایین‌تر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و مسلما فروش چشمگیری را خواهند داشت.

بااین‌اوصاف، OPPO درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو دیگری است و انتظار می‌رود که جانشین OPPO Find N فعلی خواهد شد. تاریخ معرفی این گوشی درحال‌حاظر مشخص نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 تقریباً مشابه به زمان رونمایی Find N عرضه خواهد شد.

در‌حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری درباره‌ی گوشی‌های تاشو اوپو وجود ندارد؛ اما در روزهای آتی، افشای اطلاعات و شایعات بیشتری را شاهد خواهیم بود.

منبع:  GizmoChina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد