مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

کاویار براساس مدل‌هایی از سه ساعت‌ساز افسانه‌ای، آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس را می‌سازد

نوشته شده در تاریخ1400-11-10 توسط

 به گزارش از سایت Gsmarena، اگر کارهای شرکت کاویار را دنبال کرده باشید، احتمالا پی برده‌اید که بنیان‌گذار این شرکت از طرفداران ساعت‌های لوکس است. بنابراین، هنگامی که از سه‌گانه‌ی مقدس (Holy Trinity) چیزی شنیدید، باید بدانید که درباره‌ی ساعت است. ساعت های سه گانه برای ضمیر ناخودآگاه بسیار مهم هستند و درک‌کردن این توالی سه عدد یکسان دشوار است زیرا نمی‌دانیم چه پیامی را به ما می‌دهد. در کل چهل ساعت سه گانه وجود دارد. سه شرکت ساعت‌ساز معروف Patek Philipp و Audemars Piguet و Vacheron Constantin، که الهام‌بخش سری محصولات جدید کاویار هستند این شرکت قصد دارد یک ساعت و یک گوشی لوکس ست را عرضه کند.

این سه شرکت از معروف‌ترین‌های ساعت سازی هستند، شرکت پتک فیلیپ (Patek Philippe) یک شرکت ساعت‌سازی مچی و جیبی لوکس سوئیسی است که در سال 1852در ژنو تاسیس شد. این شرکت معروف به پادشاه ساعت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی گران‌قیمت است. شرکت اودمر پیگه (Audemars Piguet) یک شرکت ساعت‌سازی و جواهرسازی است که در سال 1875 توسط ژولزلویی اودمر و ادوارداوگوسته پیگه تأسیس شد. شرکت واشرون کنستانتین (Vacheron Constantin) یک شرکت ساعت‌سازی لوکس سوئیسی است. این شرکت در سال 1755 توسط ژان‌مارک واشرون و فرانسیس کنستانتین تأسیس شد.

گوشی‌های مورد بحث براساس آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس اپل ساخته شده‌اند و دارای قاب پشتی فلزی می‌باشند که به شکل صفحه ساعت و دستبند ساعت‌هایی که به آن نام‌گذاری شده‌اند، طراحی شده‌اند.

 

 

 

نخست بررسی را با مدل Overseas از Vacheron Constantin شروع می‌کنیم، یکی از این مدل‌ 52000 دلار یا حتی بیشتر هزینه بر می‌دارد و کلا 7 عدد از آن ساخته خواهد شد. این گوشی با یک ظاهر به‌اصطلاح ساعت ساخته شده است. که با تیتانیوم آبی و دست‌بندی دارای پیوندهایی با طلای ۱۸ عیار و صفحه‌نمایش تزیینی تاریخ درست شده است.

به‌خاطر داشته باشید که برای تکمیل ظاهر این ست به خودِ ساعت نیز نیاز دارید و قیمت آن بیش‌تر از 53000 یورو است. وینسنت کافمن طراح ارشد، Overseas را با شماره‌مدل 4500V/110R-B705 طراحی کرده است. کافمن بیش‌تر از 30 سال تجربه دارد و طراح ارشد Vacheron Constantin است.

اگر شما 100000 دلار ندارید یا میل خرید ست گوشی و ساعت به این قیمت را ندارید، می‌توانید مدل Royal Oak ازAudemars Piguet را درنظر بگیرید که قیمت‌ها‌ی آن از 6600 دلار شروع می‌شود و فقط 99 مدل از آن عرضه خواهد شد. در ساختار پشتی این گوشی از تیتانیوم خاکستری به‌جای تیتانیوم آبی استفاده شده است تا تصویر Royal Oak مدل ref.15500 که از روی آن ساخته شده است را تداعی کند. البته در نظر داشته باشید که این ساعت نیز در نوع خود بسیار گران است.

 

 

 

همچنین، طراح معروف جرالد جنتا یک جفت ساعت و گوشی دیگر از مجموعه‌ی Nautilus شرکت Patek Philippe و هم مدل شرکت Piguet با الهام گرفتن از زندگی‌نامه رئیس شرکت Patek Philippe، فلیپ استرن، طراحی کرده است.این گوشی هوشمند نیز همانند مدل قبلی در 99 دستگاه عرضه خواهد شد و که قیمت هر کدام 6670 دلار یا بیشتر خواهد شد. در مورد تلفنی با همین نام، 99 دستگاه تولید خواهد شد که قیمت هر کدام 6670 دلار یا بیشتر است. این یکی نیز از تیتانیوم با طرحی مشابه با صفحه ساعت استفاده می‌کند و که درعین‌حال تیتانیوم آبی و تیتانیوم خاکستری قسمت‌های پشتی را می‌پوشاند.

برای مشاهده بیشتر از مدل‌ها و کارهای شرکت کاویار میتوان به سایتشان مراجعه کرد.

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد