مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

صورتی شدن صفحه‌نمایش گوشی‌های آیفون 13

نوشته شده در تاریخ1400-11-08 توسط

به گزارش از سایت Gsmarena، برخی از کاربران گوشی‌های سری آیفون 13، خبری از مشکل نرم‌افزاری عجیب و غریبی می‌دهند که موجب نمایش رنگ صورتی بر روی صفحه‌نمایش و سپس کرش کردن (از کارافتادن) گوشی می‌شود. بارها این مشکل روی فرو‌م‌های اپل گزارش شده و همچنین گزارش ردیت دیده می‌شود.

ظاهرا به نظر می‌رسد که این باگ، تنها مربوط به سری آیفون 13 بوده و خبری از آن در نسل‌های دیگر آیفون نیست. گزارش اکثر کاربران از مشکلات گزارش شده نیز متفاوت بوده است؛ برای مثال، یک کاربر می‌گوید که GPS آنها با مشکل مواجه شده و سپس صفحه‌نمایش گوشی به رنگ صورتی در آمده بود. کاربر دیگری نیز با مشکلات باتری و سپس لگ و کرش‌کردن اپلیکیشن‌ها مواجه شده و سپس صفحه‌نمایش به رنگ صورتی تغییر یافته است.

برخی از کاربران، به پشتیبانی اپل مراجعه کرده و گوشی جدیدی را دریافت کرده‌اند؛ اما اپل تقاضای عده‌ای از کاربران را نیز قبول نکرده و اعلام کرده که این، یک مشکل سخت افزاری نیست.

به نظر می‌رسد که بیشتر کاربرانی که با باگ صفحه صورتی روبرو شده‌اند؛ در کشور چین زندگی می‌کنند. به همین دلیل، اپل در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo که در این کشور طرفداران بسیاری دارد؛ به کاربران توصیه کرده است که از گوشی خود نسخه پشتیبان گرفته و سپس به آخرین نسخه سیستم عامل iOS بروزرسانی کنند.

با توجه به لیست تغییرات اعمال شده در بتای iOS 15.3، اپل هنوز راهی برای رفع این باگ پیدا نکرده است؛ اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد انتشار آپدیتی برای حل این مشکل خواهیم بود.

منبع: Gsmarena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد