مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

مدل جدید هواوی Mate 40 با تراشه MediaTek Dimensity 1000+ عرضه می‌گردد

نوشته شده در تاریخ1400-11-07 توسط

به گزارش از سایت GizmoChina،  یکی از دارندگان مجوز سخت افزار هواوی با نام TD Tech است. که این شرکت تاکنون یک تلفن هوشمند به نام TD Tech N8 Pro عرضه کرده است که اساساً مدل تغییر نام داده‌شده‌ی nova 8 Pro 5G هواوی محسوب می‌شود. از مدت‌ها پیش، شایعه شده است که این شرکت در پی عرضه‌ی مدل اختصاصی خود هواوی Mate40E است. اکنون جزئیات جالبی در مورد این دستگاه هوشمند در فضای اینترنت منتشر شده است.

طبق ادعای یک کاربر در شبکه‌ی اجتماعی Weibo، گوشی هوشمند هواوی مدل Mate 40 قرار است از تراشه‌ی دایمنسیتی 1000 پلاس مدیاتک استفاده کند. نکته‌ی جالب‌ این است که کاربر یادشده در Weibo برای اشاره به گوشی از عبارت هواوی Mate 40E استفاده نکرده است.

گزارش‌های قبلی نشان داده است که این گوشی خاص دارای شماره مدل TDT-MA01 خواهد بود. علاوه‌براین، این گوشی از فناوری شارژ سریع 40 وات پشتیبانی خواهد کرد. ناگفته نماند این گوشی با شارژر عرضه نمی‌شود. یک ویدئو که در تیک‌تاک منتشر شد، نمای پشتی گوشی را نشان داد که عبارت TD Tech در آن خودنمایی می‌کرد.

در‌‌حال‌‌حاضر، نمی‌دانیم این گوشی هوشمند هواوی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود. به‌علاوه مشخص نیست که در زمان عرضه چه تعداد از گوشی جدید TD Tech دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. زیرا که گوشی هواوی مدل TD Tech N8 Pro در زمان کوتاهی فروخته شد.

با این اوصاف، انتظار داریم در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد گوشی Mate 40E کسب کنیم. ما همچنین مشتاقانه منتظر سایر محصولات هواوی از TD Tech هستیم.

منبع: GizmoChina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد