مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سرانجام برای Surface Duo اندروید 11 منتشر شد

نوشته شده در تاریخ1400-11-05 توسط

به گزارش از سایت theverge، در ابتدای ماه جاری میلادی، مونیکا چین مقاله‌ای با عنوان منتشرنشدن به‌روزرسانی اندروید 11 برای سرفیس دوئو در سال 2022 خبرساز شد، و اشاره کرد که مایکروسافت اندروید 11 را برای گوشی‌های دو صفحه‌نمایشی عرضه نکرده است. علیرغم اینکه مایکروسافت در سپتامبر گفته بود که تا پایان سال ۲۰۲۱ این به‌روزرسانی را برای گوشی خود منتشر می‌کند. اما در نهایت این رویه درحال تغییر است؛ زیرا طبق گزارش 9to5Google، مایکروسافت انتشار اندروید 11 را برای دستگاه‌های آنلاک سرفیس دوئو در آمریکای شمالی و اروپا را شروع کرده است.

مایکروسافت همه‌ی دستگاه‌های سرفیس دوئو را فوری به این نسخه‌ی اندروید به‌روزرسانی نمی‌کند به عبارت دیگر سیاست انتشار تدریجی را برای به‌روزرسانی اندروید 11 در پیش گرفته است. به نظر می‌رسد کهسرفیس دوئوهایی که متصل بهAT&T هستند باید کمی بیشتر برای دریافت به‌روزرسانی اندروید 11 صبر کنند. اما مایکروسافت در صفحه رسمی خود درباره به‌روزرسانی منتشرکرده: «برای سرفیس دوئوهای آنلاک یا لاک‌شده‌ی AT&T، ما در‌ حال آزمایش این نسخه هستیم ودر انتظار تأیید نهایی است.»

اکنون باید انتظار برای انتشار اندروید 12 را داشته باشیم، سیستم‌عاملی که هنوز حتی برای سرفیس دوئو 2 هم منتشر نشده است. به ادعای ویندوز سنترال، مایکروسافت تصمیم گرفته است اندروید 12L را در زمانی نامشخص به گوشی‌های خانواده‌ی سرفیس دوئو بیاورد؛ گفته می‌شود اندروید 12L به‌گونه‌ای طراحی شده تا تجربه‌ی کاربری اندروید 12 را در نمایشگرهای بزرگ بهبود دهد.

منبع:  theverge

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد