مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

نصب دو واتساپ در یک گوشی

نوشته شده در تاریخ1400-11-01 توسط

با استفاده از ویژگی Dual Messenger (دو پیام رسان) سامسونگ و Dual Apps (برنامه های همزاد) شیائومی  میتوان دو نمونه از یک برنامه را در یک گوشی اجرا کنید. اگر بر روی گوشی خود نیاز به دو حساب (دو شماره تلفن) در واتساپ دارید با بکارگیری این ویژگی ها میتوانید نیاز خود را رفع کنید.

چون ویژگی های مذکور یک برنامه را شبیه سازی می کند، اگر می خواهید از نمونه شبیه سازی یک برنامه استفاده کنید، نمی توانید آن را حذف کنید. حذف برنامه اصلی منجر به حذف نمونه شبیه سازی شده میشود، بنابراین مراقب باشید که برنامه اصلی را ناخواسته حذف نکنید.

Dual Messenger سامسونگ چیست و چگونه کار می کند؟

Dual Messenger در تمام گوشی‌های گلکسی دارای رابط کاربری One UI موجود است. این ویژگی اساساً یک برنامه پیام رسانی را شبیه سازی  کار می کند تا بتوانید نمونه دوم آن را روی تلفن خود اجرا کنید. به این ترتیب، می‌توانید از دو حساب واتساپ یا فیس‌بوک در یک گوشی استفاده کنید و این کار را بسیار راحت‌تر می‌کند.

جهت استفاده ازDual Messenger باید به نکاتی توجه کرد، امکان اضافه کردن برنامه بصورت دستی وجود ندارد، لیستی از برنامه های نصب شده در گوشی که از این ابزار پشتیبانی میکند به شما نمایش داده میشود و شما برنامه مورد نظر را از لیست انتخاب میکنید. Dual Messenger با سرویس های پیام رسانی محبوب کار می کند و در لیست ارائه شده میتوان واتساپ ،فیس بوک،اسکایپ و  تلگرام را مشاهده کرد .

فعال سازی Dual Messenger در گوشی سامسونگ


  1.  وارد Settings (تنظیمات) گوشی شوید.
  2. به پایین صفحه اسکرول کنید و Advanced Features (ویژگی های پیشرفته) را انتخاب کنید.
  3. به پایین صفحه اسکرول کنید و Dual Messenger (دو پیام رسان) را انتخاب کنید.
  4. لیست برنامه های نصب شده که از Dual Messenger پشتیبانی میکنند ظاهر میشود، برنامه ای را که می خواهید شبیه سازی کنید انتخاب کنید (برای مثال واتساپ).
  5. روی Install (نصب) در کادر محاوره ای ظاهر شده بزنید. بعد از مدت کوتاهی نمونه شبیه سازی شده واتساپ نصب میشود. 

اگر می‌خواهید از فهرست مخاطبین جداگانه برای برنامه شبیه‌سازی شده (دومین واتساپ) استفاده کنید، اگر گزینه  Use separate contacts list  (استفاده از مخاطبین جداگانه) را در حالت روشن قرار دهید، می توانید مخاطبینی را که می خواهید با برنامه شبیه سازی شده استفاده کنید، انتخاب کنید.

اکنون میانبر دوم برنامه را در صفحه گوشی مشاهده میکنید. آیکون مربوطه دارای نماد نارنجی با دو حلقه در گوشه پایین است که باعث میشود تشخیص برنامه اصلی و نمونه شبیه سازی شده آسان تر باشد.درحال حاظر  دو برنامه ی واتساپ  روی گوشی شما نصب شده است  و میتوانیدبرای  راه اندازی حساب دوم واتس آپ (نمونه شبیه سازی شده) اقدام کنید.

Dual Apps شیائومی چیست و چگونه کار می کند؟

Dual Apps (برنامه های همزاد) از کاربردی ترین  ویژگی های گوشی های شیائومی است که توسط تیم توسعه دهنده MIUI معرفی شده است. این ویژگی بر روی آخرین رام MIUI 8 اجرا می شوند. کاربران می‌توانند دو حساب واتساپ،فیس‌بوک،تویتر یا هر برنامه دیگری را روی یک گوشی اجرا کنند. این ویژگی برنامه موردنظر را کپی،سپس شبیه سازی می کند، برنامه شبیه سازی شده با داده های متفاوت و تنظیمات خاص خود اجرا می شود.

فعال سازی Dual apps 


  1. وارد Settings (تنظیمات) گوشی شوید.
  2. به پایین اسکرول کنید و گزینه Apps (برنامه ها) را انتخاب کنید.
  3. گزینه Dual apps (برنامه های همزاد) را انتخاب کنید در حالت روشن قرار دهید.
  4. لیست برنامه های نصب شده که از Dual apps پشتیبانی میکنند ظاهر میشود، برنامه ای را که می خواهید شبیه سازی کنید(برای مثال واتساپ) انتخاب کنید.
  5. وارد صفحه سفارشی کردن برنامه مورد نظر میشوید ،گزینه Dual apps (برنامه های همزاد) را در حالت روشن قرار دهید.

اکنون دو برنامه ی واتساپ  روی گوشی شما نصب شده است  و باید حساب دوم واتس آپ (نمونه شبیه سازی شده) را راه اندازه کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد