مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ساعت هوشمندی با صفحه‌نمایش قابل چرخش و جداشدنی با سه دوربین

نوشته شده در تاریخ1400-10-25 توسط

به گزارش از سایت Gizmochina، سال گذشته گزارشی در مورد تلاش فیسبوک برای تولید ساعت هوشمند منتشر شد و قرار بود که این ساعت هوشمند تابستان 2022 به‌طور رسمی عرضه شود، با‌این‌‌‌حال، هیچ اطلاعات صریحی در مورد این ساعت هوشمند به‌جز تصاویر فاش‌شده توسط بلومبرگ در اواخر سال 2021 وجود نداشت. چندی پیش، در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ تصاویر بیشتری از ساعت هوشمند فیسبوک توسط LetsGoDigital منتشر شده که مدل‌ها و ویژگی‌های کلیدی آن را نشان می‌دهد.

این تصاویر نشان می‌دهند که ساعت هوشمند فیسبوک، متا نام دارد و در دو مدل دایره‌ای و مربعی عرضه خواهد شد.صفحه‌نمایش‌های هر دو مدل قابل جداشدن خواهند بود و طبق تصویر مدل دایره‌ای آن دو یا حداکثر سه دوربین به همراه خواهد داشت که یکی از آن‌ها لنز تله‌فوتو، دیگری لنز زوم اپتیکال یا فوق عریض و سومی لنز ماکرو خواهد بود.

 

جالب اینجاست که چرخشی بودن صفحه‌نمایشساعت متا، امکان انتخاب بین دوربین‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند؛ دوربینی که روی ساعت ۱۲ نمایشگر این ساعت تنظیم شده باشد، به‌‌ عنوان دوربین انتخابی عمل می‌کند و در حین چرخش استفاده می شود، دو لنز دیگر در آن زمان خاموش می‌شوند.

کاربر می‌تواند به کمک دوربین‌هایی که در ساعت هوشمند فیسبوک وجود دارد، عکس بگیرد و عکس‌های خود را مستقیماً در شبکه‌های اجتماعی‌ مانند اینستاگرام یا فیسبوک به اشتراک بگذارند؛ از این دوربین‌ها می‌توان برای تماس‌های ویدئویی نیز استفاده کرد و علاوه‌‌ ‌بر‌‌ این، مشخص شده که متا قصد دارد از حسگر‌های این دوربین‌ها برای پیاده‌سازی واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی استفاده کند.

هم‌زمان با تصاویر منتشر شده از ساعت متا، شایعاتی نیز درباره عرضه‌ی هدست متا و عینک واقعیت افزوده‌ی متا وجود دارد. ساعت هوشمند فیسبوک با صفحه‌نمایش قابل جداشدن نیز می‌تواند بخشی از اکوسیستم جدید دستگاه‌های آینده‌ی متا باشد که این شرکت قصد دارد اواخر امسال عرضه کند.

اکنون اطلاعات درباره دیگر دستگاه ها نداریم. بااین‌حال، ما می دانیم که عینک واقعیت افزوده (AR) با نام رمز «Project Nazare» و هدست متا با نام رمز «Project Cambria» در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد