مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

موتورولا Edge 30 Ultra با قلم هوشمند عرضه می‌شود

نوشته شده در تاریخ1400-10-26 توسط

به گزارش از سایت Gizmochina، موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌ پرچمدار موتورولا Edge 30 Ultra در بازارهای جهانی است. اطلاعات جدیدی که توسعه‌دهندگان XDA به‌اشتراک گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که مدل Ultra از قلم هوشمند موتورولا پشتیبانی می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که قاب فولیو (Folio) مخصوص طراحی کرده است که می‌تواند برای نگه‌داری قلم از آن استفاده کرد.

قلم هوشمند موتورولا

به گفته سایت مذکور، قلم هوشمند موتورولا ازطریق بلوتوث با گوشی هوشمند جفت می‌شود. این قلم از قابلیت Air Gestures (کنترل عملکردها بدون لمس صفحه) و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند علاوه‌براین، این قلم می‌تواند از ویژگی Air mouse (کنترل از راه دور نمایشگر خارجی مثلا رایانه) استفاده کرد. قلم هوشمند Edge 30 Ultra با قلمی که در گوشی میان‌ رده‌ی موتو G Stylus 2022 عرضه می‌شود، تفاوت خواهد داشت. قلم هوشمند جدید احتمالاً مانند قلم S طراحی‌ شده برای گلکسی S21 Ultra سامسونگ پیشرفته خواهد بود.

قاب فولیو مخصوص موتورولا Edge 30 Ultra

از این قاب می‌توان برای قراردادن قلم هوشمند در پشت استفاده کرد. زمانی‌که قلم بیرون از قاب قرار داشته باشد و برای مدت طولانی از آن استفاده نشود، گوشی به کاربر هشدار می‌دهد. کاربران می‌توانند برنامه‌ای را طوری تنظیم کنند که وقتی قلم از قاب خارج می‌شود، به‌طور خودکار فعال شود و هنگامی‌که داخل قاب نگه‌داری می‌شود، به‌طور خودکار شارژ شود.

در بخش جلو قاب، یک نوار باز در مرکز برای مشاهده‌ی صفحه‌نمایش وجود خواهد داشت. این نوار می‌تواند محتوای صفحه‌نمایش مانند زمان و تاریخ و اعلان‌ها را نشان دهد. اگر تماس ورودی وجود داشته باشد، کاربران می‌توانند ازطریق نوار نمایشگر بدون بازکردن قاب به آن پاسخ دهند یا رد کنند.

براساس ادعای این گزارش، «قاب فولیو» نام تجاری نهایی نیست و ممکن است موتورولا آن را با نام دیگری معرفی ‌کند. علاوه‌براین، مشخص نیست که قلم هوشمند Stylus و قاب فولیو درکنار Edge 30 Ultra رونمایی خواهند شد یا خیر.

منبع: Gizmochina

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد