مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

واتس اپ برای اندروید به زودی به شما امکان می دهد پیام های صوتی را در پس زمینه پخش کنید

نوشته شده در تاریخ1400-10-21 توسط

واتس‌اپ در حال آزمایش یک ویژگی پیام صوتی در اندروید است که به کاربران امکان می‌دهد حتی زمانی که از یک چت به چت دیگر می روند  همچنان به پیام صوتی چت قبلی گوش دهند.برنامه پیام‌رسانی فوری در حال حاضر پخش یک پیام صوتی را زمانی که کاربر از چتی که در آن پیام صوتی موجود است را ترک می‌کند، متوقف می‌کند. به نظر می رسد این به روز رسانی امکان پخش پیام صوتی را در پس زمینه فراهم می کند.در چند ماه گذشته، واتس‌اپ تجربه پیام‌های صوتی را بهبود بخشیده است تا کاربران خود را متقاعد کند که پیام‌های صوتی بیشتری را در این پلتفرم مبادله کنند.

طبق گزارش ردیاب بتا واتس‌اپ WABetaInfo، واتس‌اپ برای اندروید نسخه بتای 2.22.3.1 دارای ارجاعاتی در مورد ویژگی پیام صوتی است. با این حال، این ویژگی هنوز در دسترس آزمایش کنندگان بتا قرار نگرفته است. WABetaInfo یک اسکرین شات برای پیشنهاد این ویژگی به اشتراک گذاشته است. این یک رابط پخش کننده صوتی با قابلیت مکث، از سرگیری و رد کردن پیام صوتی که در بالای لیست چت ها ظاهر می شود را نشان می دهد. همچنین یک نوار پیشرفت برای نمایش حرکت صدا وجود دارد.

به نظر می‌رسد این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد وقتی به صفحه چت پیش‌فرض می‌روند همچنان به پیام‌های صوتی گوش دهند. در کنار اندروید، به نظر می‌رسد کاربران iOS همان تجربه‌ای را دارند که WABetaInfo در اکتبر سال گذشته در پلتفرم اپل پیشنهاد کرد.

هنوز جزئیات دقیقی در مورد اینکه واتس اپ پیام های صوتی پیشرفته را ارائه خواهد کرد، فاش نشده است. همچنین مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی برای آزمایش کنندگان بتا در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

ماه گذشته، واتس‌اپ یک ویژگی پیش‌نمایش پیام صوتی را راه‌اندازی کرد تا به کاربران اجازه دهد قبل از ارسال به مخاطبین، موارد ضبط شده را بررسی کنند. همچنین اخیراً شکل موج هایی را برای پیام های صوتی آورده و پشتیبانی از سرعت پخش پیام های صوتی را فعال کرده است.

منبع: gadgets.ndtv

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد