مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سری گلکسی S22 احتمالا به پوششی از جنس گوریلاگلس وکتوس پلاس مجهز خواهند بود

نوشته شده در تاریخ1400-10-24 توسط

به گزارش از سایت phonearena، اطلاعات زیادی درمورد گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر شده است. Ice Universe یکی از فاش‌کننده‌های نام‌آشنای خبرهای فناوری در ماه گذشته جزئیات مختلفی را در مورد پرچم‌داران بعدی سامسونگ ارائه کرد. به‌عنوان مثال در گزارش‌های قبلی اشاره شده بود که هر سه مدل این گوشی هوشمند به بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای مجهز خواهند بود. اکنون افشاگر مذکور جزئیات دیگری درمورد سری گلکسی S22 به ‌اشتراک گذاشته است.

طبق گزارش‌ها، هر سه مدل گلکسی S22 دارای گوریلاگلس وکتوس پلاس خواهند بود

درحال‌حاضر کورنینگ شیشه‌ی بسیار مقاوم گوریلاگلس وکتوس را عرضه می‌کند که در گوشی‌های پرچم‌دار مختلف از جمله Galaxy S21 Ultra مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، بدنه‌ی پشتی دو مدل گلکسی S21 و گلکسی +S21 از جنس شیشه نبود. البته هنوز مشخص نیست که کاراکتر «+» در توئیت Ice Universe به چه معنا است و همچنین نمی‌دانیم این کاراکتر نشان‌دهنده‌ی نسل بعدی گوریلاگلس است یا خیر.

اگر واقعاً نسل بعدی گوریلا گلس ویکتوس باشد، اساساً به این معنی است که شیشه‌ی گوشی‌های هوشمند بادوام‌تر و دارای مقاومت بیشتری خواهد بود.

سری گلکسی S22 به زودی عرضه می شود

تا این لحظه تقریباً همه‌ی جزئیات درمورد گوشی‌های پرچم‌دار بعدی سامسونگ توسط افشاگران منشتر شده است و حتی درحالی‌که سامسونگ هنوز خبری درمورد مراسم بعدی آنپکد منتشر نکرده است، هر روز تصاویر و اطلاعات بیشتری از سری گلکسی S22 این شرکت دردسترس قرار می‌گیرد.

براساس شایعات و گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است انتظار داریم سری گلکسی S22 به پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام مجهز خواهد شد. این سری از پرچم‌داران غول فناوری کره‌ی جنوبی احتمالاً نسبت به مدل‌های قبلی خود قیمت بیشتری خواهند داشت و البته هرسه مدل جدید با مشخصات دوربین درجه یک روانه‌ی بازار خواهند شد.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد قیمت پرچم‌داران سری گلکسی S22 نسبت به مدل‌های سال قبل تا ۱۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. براین اساس انتظار می‌رود قیمت سه مدل گوشی مطابق قیمت‌های پایین باشد:

گلکسی S22 با قیمت ۸۹۹ دلار

گلکسی S22 Plus با قیمت ۱۰۹۹ دلار

نهایتا گلکسی S22 Ultra با قیمت ۱۲۹۹ دلار

همان‌طور که بارها در گزارش‌های مختلف اشاره شده است، گلکسی S22 Ultra با جایگاه ویژه‌ی قلم S عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالاً به نمایشگر 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد بود. در بخش پشتی این مدل نیز به‌احتمال زیاد شاهد سیستم دوربین چهارگانه شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهیم بود. طبق گزارش‌های موجود، دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی به حسگر ISOCELL HM3 بهبود یافته خواهد بود.

در کنار دوربین اصلی گلکسی S22 Ultra همچنین یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، یک ماژول بزرگ‌نمایی پریسکوپی 10 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری قرار خواهد گرفت.

برای S22 وانیلی، انتظار داریم صفحه نمایش 6.06 اینچی داشته باشد، در حالی که S22 Plus طبق گزارشات دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی خواهد بود. علاوه بر این، هر دو گوشی به احتمال زیاد با دوربین های سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی،فوق عریض 12 مگاپیکسل و 10 مگاپیکسل 3x تله فوتو عرضه خواهند شد.

انتظار نمی‌رود گوشی‌های سری گلکسی S22 از نظر باتری تغییر چندانی نسبت به مدل‌های سال قبل داشته باشند اگرچه ممکن است که ظرفیت باتری در دو مدل گلکسی S22 و گلکسی S22 Plus کمی کاهش پیدا کند.

براساس شایعه‌ای دیگر، انتظار می‌رود گلکسی S22 با باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی روانه‌ی بازار شود و این درحالی است که گلکسی S21 از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. همچنین شایعه شده که گلکسی S22 Plus با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد و برای مقایسه باید اشاره کنیم ظرفیت باتری گلکسی S21 Plus برابر 4800 میلی‌آمپرساعت است. پیش‌بینی شده که فقط مدل گلکسی S22 Ultra مثل گلکسی S21 Ultra همچنان از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره ببرد.

طبق آخرین گزارش‌ها، انتظار می‌رود گوشی‌های جدید سری گلکسی S22 در تاریخ 8 فوریه (۱۹بهمن) معرفی شوند.

منبع: Phonearena

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد